تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۸۰۵۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نارضایتی مردم کوت عبداله از وضعیت نظافت این شهر

  برخی شهروندان شهر کوت عبداله مرکز شهرستان کارون از وضعیت بهداشت و نظافت منطقه خود ابراز نارضایتی کردند.
ابن افراد افزودند: در بسیاری از مناطق این شهر فاضلاب سرازیر شده است و زباله ها در کوچه و خیابان ها رها شده که این موضوع با توجه به حضور میهمانان نوروزی زیبنده نیست.
رضا کعبی یکی از شهروندان این شهر بیان کرد: در حدود یک هفته است که هیچ پاکبان و کارگر شهرداری برای نظافت به خیابان های شهر نیامده است و وضعیت بهداشتی این منطقه مطلوب نیست.
وی گفت: بسیاری از خیابان های این منطقه با سرازیر شدن فاضلاب دچار آبگرفتگی شده است و بوی متعفنی از فاضلاب و زباله منطقه را فرا گرفته است و حشرات و حیوانات موذی در این منطقه به دلیل جمع آوری نشدن زباله جولان می دهند.
کعبی افزود: این وضعیت سلامت مردم این منطقه و به ویژه کودکان را تهدید می کند.

** آغاز نظافت شهر کوت عبداله با نظارت نیروی انتظامی
فرماندار شهرستان کارون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اظهار نارضایتی از وضعیت نظافتی شهر کوت عبداله بیان کرد: در حدود یک هفته است که برخی کارگران شهرداری این شهر اقدام به نظافت و جمع آوری زباله ها نکرده اند که از امروز پاکسازی و نظافت این شهر توسط ماموران شهرداری با نظارت نیروی انتظامی آغاز شده است.
معصومه خنفری گفت: تعدادی از کارگران شهرداری که بدون مجوز در شهرداری کوت عبداله مشغول به کار بودند به دلیل دریافت نکردن حقوق خود اعتصاب کرده بودند و مانع از فعالیت سایر کارگران شهرداری و پاکبان ها در این منطقه نیز می شدند.
وی افزود: این موضوع از مراجع قضایی پیگیری شد که یکی از عواملی که تحریک کننده کارگران در انجام این اعتصاب و اختلال در فعالیت شهرداری شده بود دستگیر شد و یک نفر دیگر نیز متواری شده است.
فرماندار شهرستان کارون ادامه داد: شهرداری توان پرداخت حقوق و مزایای نیروهایی که بدون مجوز و خارج از ظرفیت آن جذب شوند را ندارد و باعث ایجاد چنین مشکلاتی می شود.
خنفری بیان کرد: نظافت شهر کوت عبداله آغاز شده است و به زودی این منطقه پاکسازی می شوند.
کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون شهر جدیدی است که در زمستان سال 91 با ایجاد شهرستان کارون از شهرستان اهواز جدا شد و به عنوان مرکز این شهرستان قرار گرفت که از ادغام مناطق کوت عبدالله، استیشن، خزامی، درویشیه، شریعتی‌یک، کوت نواصر، کوی منتظری، گاومیش آباد، گندمکار و هادی‌آباد ایجاد شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار