تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۸۰۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلایل عدم‌حضور کشتی تفریحی توریستی در بندرماهشهر چیست؟
فرماندار بندرماهشهر گفت: کشتی تفریحی که هرساله با استقرار در پارک ساحلی مجیدیه تور دریاگردی برگزار می‌کرد امسال به‌دلایلی نتوانسته در بندرماهشهر حاضر شود.
محسن بیرانوند  اظهار داشت: سازمان میراث فرهنگی و امور گردشگری بندرماهشهر به‌خلاف سال‌های گذشته، امسال متولی هماهنگی و آوردن کشتی تفریحی بوده است.

وی افزود: سازمان میراث فرهنگی چندین کشتی توریستی را به اداره کل بنادر برای اخذ مجوز معرفی کرده که اداره کل بنادر به‌دلیل وجود نواقص و مشکلات فنی در این کشتی‌ها مجوز آنها را تأیید نکرده است.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: کشتی تفریحی که سال گذشته در بندرماهشهر بوده نیز به‌دلیل اینکه گواهینامه کاپیتان آن به اتمام رسیده نتوانسته به بندرماهشهر بیاید، البته قرار بود کاپیتان این کشتی با تمدید گواهینامه خود در بندرماهشهر حاضر شود که متأسفانه این امر صورت نگرفته است.

وی گفت: از نظر بنده سازمان میراث فرهنگی در این موضوع کوتاهی کرده و وقتی این کار را می‌پذیرفت باید این مشکل را حل کرده و کشتی تفریحی توریستی را به بندرماهشهر می‌آورد. در جلسات ستاد نوروزی شهرداری بندرماهشهر گفت که این امر نیاز به هزینه و نیرو داشته که میراث فرهنگی این امر را قبول کرده است.

بیرانوند عنوان کرد: آوردن کشتی تفریحی توریستی و اخذ مجوز آن باید طبق روال سال‌های گذشته به شهرداری بندرماهشهر سپرده می‌شد زیرا تورهایی که این کشتی در بندرماهشهر برگزار کرده سودآوری نداشته و ضررهای مالی داشته و فقط خدمتی برای مردم محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان میراث فرهنگی با توجه به اینکه این موضوع در حیطه کاری او بوده بر تقبل این موضوع اصرار کرده که در پایان شاهد آن هستیم که کشتی تفریحی توریستی در بندرماهشهر حاضر نشده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار