تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۱۸۰۵۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کنترل نقاط طغیانی رودخانه جراحی؛
خطری از سمت دریا بندرماهشهر را تهدید نمی‌کند
فرماندار بندرماهشهرگفت: نقاطی از رودخانه جراحی که امکان طغیان رودخانه و آسیب به مردم در آن وجود داشته از دو روز گذشته با ماشین آلات پوشش داده شده است.
محسن بیرانوند اظهار داشت: نقاطی از رودخانه جراحی که در محدوده بندرماهشهر بوده و امکان طغیان رودخانه و آسیب به مردم در آن وجود داشته است از دو روز گذشته با ماشین آلات پوشش داده شد.

وی افزود: اقدامات لازم برای رودخانه جراحی انجام شده و با توجه به تدابیر اندیشیده شده هیچ جای نگرانی وجود ندارد همچنین ماشین آلات در نقاط مهم و حساس این رودخانه که خطرناک بوده ؛ حضور داشته تا در صورتی که حادثه‌ای رخ دهد وارد عمل شوند.

فرماندار بندرماهشهر بیان کرد: ستاد بحران شهرستان بندرماهشهر دبی آب رودخانه‌های اطراف و خروجی سدها را مرتب رصد کرده و وضعیت را کنترل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سکونت‌گاهی در کنار دریا وجود ندارد، گفت: دریا امروز مواج بوده اما با توجه به اینکه سکونتگاهی در کنار آن وجود ندارد جای نگرانی برای مردم نیست؛ اداره کل بنادر نیز تمهیدات و تدابیر لازم را  در حوزه خود اندیشیده است.

بیرانوند عنوان کرد: برای مسافرین نوروزی نیز علاوه بر مراکز اسکان نوروزی تعدادی از مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان ضروری مسافرین نوروزی آماده شده‌اند؛ شب گذشته همه مسافرین نوروزی از سطح پارک‌ها جمع‌آوری شده به محل‌هایی امن منتقل شدند.

وی ادامه داد: در زمینه اسکان مسافرین نوروزی مشکل خاصی وجود نداشته و مکان کافی برای همه مسافرین عزیز نوروزی که در بندرماهشهر هستند در نظر گرفته شده است.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره با بارندگی 15 میلی‌متری در این شهرستان خاطرنشان کرد:همه ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب و آب‌های سطحی فعال بوده و شهرداری‌ها خروجی‌های آب را کنترل کرده تا شهرستان بندرماهشهر با کمترین مشکل مواجه شود.


مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار