تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۵۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز مجدد استحکام‌بخشی سیل‌بندهای خوزستان؛
مرخصی‌های مدیران دستگاه‌ها لغو شد‌
مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به تعیین شرکت‌های معین شهرستان‌ها، گفت: استحکام‌بخشی سیل‌بندها مجددا آغاز شده است و مدیران دستگاه‌های مختلف تا لغو آماده باش در استان خوزستان حضور دارند.
  کیامرث حاجی‌زاده امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان خوزستان با موضوع پیگیری اقدامات جهت مقابله با هرگونه حادثه احتمالی ناشی از بارش‌های شدید، با اعلام هشدار به تمامی شهرستان‌های خوزستان، اظهار داشت: در بازدید از برخی مناطق مقرر شد تا بحث استحکام‌سازی دو منطقه انجام شود.

وی بیان کرد: از شهرستان‌ها و روستاهای حاشیه کرخه، دز و کارون بازدیدی انجام و اعزام ماشین‌آلات برای این مناطق صورت گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به تعیین شرکت‌های معین شهرستان‌ها، ادامه داد: استحکام‌بخشی سیل‌بندها مجددا آغاز شده است و مدیران دستگاه‌های مختلف تا لغو آماده باش در استان خوزستان حضور دارند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی اکثر دستگاه‌های استان خوزستان و پای کار بودن آنها، خاطرنشان کرد: براساس دستور استاندار خوزستان تمامی مرخصی‌ها لغو شده و تمامی مدیران کل، اعضای شورای مدیریت بحران حتی شورای تأمین در استان حضور دارند.

حاجی‌زاده با اشاره ضرورت اعزام ماشین آلات و تجهیزات به مناطق و روستاها، گفت: سهمیه‌ای برای تمامی شرکت‌های شرکت مناطق نفتخیز جنوب، مهندسی توسعه نفت، جهاد نصر، پتروشیمی ماهشهر، اداره کل بنادر و دریانوردی، صنایع فولاد در نظر گرفته شده که انتظار داریم در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: ارتش و سپاه پاسداران نیز ضمن اعلام آمادگی، ماشین‌آلات و تجهیزات خود را به مناطق مختلف اعزام کرده است.

وی اظهار داشت: دست‌اندرکاران کنترل جاده‌ها، کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی حداقل تا بامداد چهارشنبه که از شدت سامانه بارشی کاسته می‌شود، همکاری لازم را داشته باشند.

حاجی‌زاده با اشاره به این‌که دستگاه‌های متولی مقابله با سیلاب در این زمینه باید پیش قدم باشند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مدیران کل دستگاه‌های متولی در صحنه حضور داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان ضمن تشکر از همکاری اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها در نشر اخبار مرتبط با بحران، بیان کرد: مردم از نشر مطالب خلاف واقع خودداری و توجه آنها به اطلاعیه و اخطاریه‌های ستاد مدیریت بحران باشد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار