تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۸۰۵۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۰ مدرسه در اندیمشک پس از سیلاب اخیر برای شهروندان تجهیز شد‌
رئیس آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک گفت: ۵۰ مرکز اسکان برای حضور مسافران نوروزی و تامین نیازهای شهروندان پس از سیلاب اخیر تجهیز شده است.
 روح اله صادقی اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک برای تأمین نیازهای مسافران نوروزی پس از سیلاب اخیر، آماده بوده و تجهیزات خود را در این زمینه به صورت کامل بسیج کرده است.

وی افزود: بیش از این و با هدف تأمین نیازهای مسافران نوروزی، بیش از 40 مدرسه در بخش‌های مختلف شهری و روستایی آماده سازی شد که با توجه به سیلاب اخیر 10 مدرسه دیگر نیز در شهرستان پذیرای شهروندان شهرهای مختلف کشور است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک عنوان کرد: تاکنون بیش از 50 مدرسه در شهرستان اندیمشک برای حضور شهروندان آماده سازی و شهروندان در این مدارس اسکان یافته‌اند.

وی گفت: هم چنین دو سالن ورزشی شهدای معلم و حجاب شهرستان اندیمشک برای حضور شهروندان آماده سازی و در صورت نیاز برای اسکان مسافران نوروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صادقی بیان کرد: هم چنین آمادگی استفاده از تمامی فضاهای اداری و آموزشی شهرستان را در صورت استمرار شرایط ناپایدار جوی و با هدف تأمین نیازهای شهروندان را داریم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان این که تاکنون بیش از 10 هزار نفر از خدمات حوزه اسکان آموزش وپرورش شهرستان اندیمشک استفاده کرده‌اند، گفت: این میزان حضور مسافران نوروزی در اماکن مربوط به آموزش و پروش شهرستان اندیمشک کم سابقه است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک ادامه داد: ستاد استقبال و اسکان آموزش و پروش شهرستان اندیمشک به صورت شبانه روزی در زمینه خدمت رسانی به شهروندان به فعالیت می‌پردازد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار