تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۱۸۰۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گردشگران از تردد در مناطق کوهستانی گتوند خودداری کنند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گتوند گفت: با توجه به تداوم بارندگی ها، گردشگران نوروزی تا پایدار شدن شرایط از تردد در مناطق کوهستانی و ساحلی این شهرستان خودداری کنند.
یعقوب نگهداری با اشاره به اعلام تداوم بارندگی شدید ازسوی هواشناسی و هشدار ستاد مدیریت بحران افزود: گردشگران نوروزی از حضور و تردد در دره ها، حاشیه رودخانه ها و مناطق کوهستانی بویژه پایین دست سد تنظیمی گتوند، ساحل رودخانه کارون، شیخ سلیمان، دره کول چپی، دره انار، دره و آبشارهای پل پرزین در بخش مرکزی و آب شور در بخش عقیلی در روزهای بارندگی خودداری و از مناطق گردشگری ایمن شهرستان استفاده کنند.
وی ادامه داد: این مناطق گردشگری در روزهای بارندگی بسیار حادثه خیز هستند، ضمن اینکه حجم زیادی از آب های بالادست نیز از این مناطق عبور می کند.
دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان گتوند با اشاره به آماده باش دستگاه های اجرایی این شهرستان گفت: روز دوشنبه نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گتوند به ریاست فرماندار و با حضور دستگاه های عضو این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و هشدارها و توصیه های لازم به دستگاه ها داده شد.
وی با بیان اینکه فضای کافی برای اسکان مسافران وجود داد، ادامه داد: مدارس، سالن های ورزشی و اماکن عمومی با امکانات مورد نیاز برای اسکان مسافران نوروزی مهیا شده اند.
شهرستان گتوند از قطب های گردشگری استان خوزستان سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران سراسر کشور است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار