تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۸۰۶۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت ها وممنوعیت های تردد کاروان های راهیان نوراعلام شد
 محدودیت ها و ممنوعیت های تردد زائران کاروان های راهیان نور توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور در نشستی با مسئولان خوزستان مشخص و اعلام شد.
  به گزارش ستاد مرکزی راهیان نور کشور ، بر اساس اطلاعیه این ستاد با توجه به ناپایداری هوا و بارندگی در برخی مناطق کشور به ویژه سرزمین هشت سال دفاع مقدس، فهرست یادمان هایی که محدودیت تردد در آن اعمال نشده و کاروان‌های راهیان نور مانعی جهت حضور و بازدید آن ندارند شامل ؛ پادگان دوکوهه، هویزه (از جاده اهواز به خرمشهر)، بیت المقدس، شلمچه، والفجر 8، گمبوعه، دشت ذوالفقاری آبادان، معراج شهدای اهواز، بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) است.
براین اساس قرارگاه های راهیان نور نسبت به ساماندهی و اسکان موقت آن دسته از کاروان‌ها و زائرینی که بصورت غیرمتمرکز در راهیان نور حضور پیدا کرده‌اند، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مراکز اسکان راهیان نور و مکان‌های سرپوشیده اردوگاهی، برنامه‌ریزی و اقدام می کنند.
بر اساس این گزارش توصیه می‌شود هموطنان عزیز علاقمند به حضور در مقصدهای راهیان نور طی 48 ساعت آینده ، برنامه ریزی خود را برای حرکت از شهرهای مبدا به تعویق انداخته و قبل از سفر به سرزمین نور، طی تماس با سامانه‌ هواشناسی و سامانه ارتباط مردمی سازمان‌های خدمات‌رسان و مرتبط با سفر از مقصد خود اطلاعات لازم را کسب کنند.
توصیه می شود کاروان های راهیان نور، روز سه شنبه 6 فروردین 1398 را در مراکز اسکان خود مانده و از ترددهای غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی خودداری کنند.
بر این اساس، مسیرهای شمال به جنوب فکه و شرهانی، از محدوده سه راه دهلران و پُل کرخه، یادمان های عملیات فتح المبین، شرهانی، شهیدباقری، سیدالشهدا(ع)، فکه، کانال کمیل و حنظله، چذابه و دهلاویه تا اطلاع ثانوی مسدود و امکان میزبانی از زائرین شهدا در این یادمان ها میسر نیست.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان سامانه بارشی از یکشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در استان فعال است و بیشترین میزان بارندگی 24 ساعت گذشته در شهرستان ایذه با 155.9 میلیمتر گزارش شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار