تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۸۰۷۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس راهور خوزستان:
شهروندان اهوازی از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند
  رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: با مسدود شدن جاده ساحلی شرقی وغربی اهواز بارترافیکی به سطح شهر منتقل شده است لذا از شهروندان درخواست می شود تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری درون شهری به دلیل افزایش بار ترافیکی خودداری کنند.
سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به مسدود شدن جاده ساحلی شرقی و غربی اظهار داشت: در پی افزایش حجم آب سدهای دز،کرخه و کارون و پیش بینی بارش باران در روزهای آینده همچنین مصوبه مدیریت بحران استان مبنی بر پیش بینی حوادث غیر مترقبه در حاشیه ساحل کارون در شهر اهواز
محدودیت ترافیکی از روز چهارشنبه تا عادی شدن وضعیت رودخانه کارون اعمال شده است .
رییس پلیس راهور خوزستان ادامه داد: بار ترافیک به دلیل مسدود شدن ساحلی غربی و شرقی اهواز به سطح خیابان های این شهر بازگشته و رانندگان با توجه به این محدودیت ها با مشکل و گره های ترافیکی مواجه خواهند شد لذا به رانندگان توصیه می شود در این مدت همراهی لازم را با پلیس داشته باشند تا وضعیت به حالت عادی برگردد .
سرهنگ جمشیدی اولویت مسدودی جاده ساحلی را زیر گذر پل ها عنوان کرد و گفت : زیرگذرهای اهواز به دلیل اختلاف سطح از کف رودخانه ، اولین مکان هایی هستند که دچار آبگرفتگی می شوند.
رییس پلیس راهور خوزستان همچنین افزود: 40 درصد تصادفات ترافیکی منجر به فوت و جرح در ایام نوروز امسال نسبت به قبل کاهش داشته است که نشان دهنده رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان می باشد.
به پیش بینی سازمان هواشناسی خوزستان از اوایل روز شنبه تا اوایل سه شنبه هفته آینده با ورود سامانه باران زا شاهد رگبار پراکنده ،بارندگی، رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و تگرگ به ویژه در مناطق شمال، شمال شرق، شرق، ارتفاعات خواهد بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار