تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۸۰۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چگونه یک لیفتراک خوب انتخاب کنیم
شرکت فراز بالابر آکام (فابکو)در طول عمر 9 ساله فعالیت خود، همواره به عنوان بازوی توانمند در انجام وظایف لجستیکی انبارها در کشور مطرح بوده و با بر خورداری از تجربیات وامکانات فراوان و بدنه کارشناسی قوی، یکی از برندهای شناخته شده و معتبرجمهوری اسلامی ایران در بازار ایرانبه شمار می رود، به گونه ای که بسیاری از چالشها و بحران های مرتبط با کمبود لیفتراک ها وتجهیزات انباری با کیفیت عالی و برندهای معروف در طول سالیان گذشته به سر پنجه تدبیر، توانمندی و اعتبارات بین المللی این شرکت تا حدودی مرتفع گردیده است.

اهداف این شرکت

1- تولید لیفتراک وتجهیزات انباری با مشارکت برندهای معروف در ایران

2- تولید باطری تراکشن با مشارکت شرکت فام ایتالیا با کیفیت اروپا

3- افزایش توان خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران

بیشتر مردم به اشتباه فکر می کنند که هر نوع لیفتراک دست دوم کار کرده و فرسوده می تواند مناسب حمل و نقل محصولات صنعتی کارخانه ها باشد. در واقع، لیفتراک قطعه ای بسیار سفارشی از تجهیزاتی است که به طور ویژه برای کاربرانی ساخته شده که نیازهای صنعتی خود را برآورده کنند. در نظر داشته باشید تنها به این دلیل که لیفتراک مورد نظرتان توانسته نیازهای صنعتی رقبای شما را تامین کند، نمی تواند نیازهای صنعتی کارخانه شما را هم تامین کند.

در مقاله انتخاب لیفتراک قصد داریم برترین معیارهای انتخاب لیفتراک مناسب برای عملیات صنعتی را به شما ارائه دهیم. در بیشتر موارد، به افراد حرفه ای در بخش زنجیره تدارکات نیاز است تا نحوه استفاده درست از این لیفتراک ها را توضیح دهند. در ادامه این مطلب، محدودیت های موجود در استفاده از هر یک این تجهیزات را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

لیفتراک برقی تویوتا

 چگونه یک لیفتراک خوب انتخاب کنیم

با پیشرفت تکنولوژی در ابعاد گوناگون، انواع ماشین آلات صنعتی، با هدف سهولت در جابجایی بارهای سنگین، همراه با بازدهی بالا ساخته شده اند. لیفتراک برقی تویوتا، نمونه ای بارز از این نوع ماشین آلات می باشد که با داشتن دو شاخک جلویی ماشین، امکان بارگیری و جابجایی بارها را با امنیت لازم و سرعت و راندمان بالا، به نحوه احسنت به انجام می رساند. از جدیدترین نمونه لیفتراک ها، لیفتراک برقی تویوتا است که مجهز به سیستم هیدرولیک، صفحه نمایشگر LED، صدای زنگ هشدار، موتور AC، مصرف حداقل انرژی، اتاقک راننده یا اپراتور با حداکثر میدان دید، صندلی با طراحی ارگونومی بدن اپراتور و غیره می باشد.

:
:
:
آخرین اخبار