تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۸۰۷۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجاره تلویزیون شهری مخصوص نمایشگاه و همایش ها

شرکت نمارنتر با خدمات کامل در خصوص اجاره تلویزیون شهری و اجاره ویدئو وال در شهر تهران امکان نصب و راه اندازی و اجاره روزانه و دوره ای مخصوص برگزاری غرفه های نمایشگاه ها، سمینار و همایش ، و اجرای کنسرت ها را در شهر تهران دارد.

تیم نمارنتر با توجه به سابقه طولانی و اجرای پروژه های مختلف اطمینان خاطر شما را در خصوص اجاره تجهیزات نمایشگر تصویری تلویزیون و ویدئو وال در شهر تهران را جلب خواهد کرد.

کاربرد تلویزیون شهری

اجاره تلویزیون شهری مخصوص نمایشگاه و همایش ها

تلویزیون های شهری یکی از انواع نمایشگر ها هستند که در سطح شهر برای نمایش تبلیغات از آن استفاده می شود. تلویزیون شهری امکان نمایش حدود 16 میلیون رنگ را دارد . تلویزیون شهری را می توان ابعاد بزرگتر تلویزیون های خانگی دانست که ابعاد بزرگتری از آنها هستند. تلویزیون های شهری در قسمت های شلوغ شهر جانمایی می شوند از این رو بهترین انتخاب برای نمایش تبلیغات شما می باشد.

تلویزیون شهری در تمام ابعاد و طرح ها قابل ارائه است و بسته به مکان مورد نظر می توان انواع مختلف آن را استفاده کرد.بیشترین کاربرد تلویزیون های شهری در چهارراه های شلوغ و پر رفت و آمد، در استادیوم ها، فرودگاه ها و دیگر مکان های شلوغ و پر تردد می باشد.

کاربرد تلویزیون شهری بسته به استفاده آن به دو نوع تلویزیون شهری داخل سالن و تلویزیون شهری فضای باز با اجاره تلویزیون نمایشگاهی متفاوت تقسیم می شود.

تلویزیون شهری داخل سالن همانطور که از اسم آن مشخص است در فضاهای بسته استفاده می شود و معمولا ضد آب نیستند. نوع فضای باز تلویزیون های شهری که در فضاهای باز استفاده می شوند معمولا همگی ضد آب و ضد آفتاب طراحی می شوند.

اگر قصد استفاده مداوم از تلویزیون های شهری یا ویدئو وال را دارید می توانید نوع مناسب آن را خریداری کنید اما این را بدانید که هزینه خرید تلویزیون های شهری بسیار گران هستند از این رو می توانید اجاره تلویزیون های شهری را در گزینه های انتخابیتان قرار دهید .

:
:
:
آخرین اخبار