تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۰۸۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یکی برای قهرمانی، یکی برای فرار از سقوط/ کار سخت تراکتور در اهواز

از هفته بیست و سوم لیگ برتر تراکتورسازی تبریز یکی از مدعیان قهرمانی، در حالی برابر استقلال خوزستان قرار می‌گیرد که میزبان برای فرار از سقوط تلاش می‌کند.

 بعد از اتمام دربی و فروکش کردن شور بازی سرخابی‌های تهران، دیداری دیگری بین سرخابی‌هایی دیگر برگزار می‌شود که در این بازی دو تیم با انگیزه‌های متفاوتی مقابل هم قرار می‌گیرند.

تراکتورسازی تبریز که حالا رسماً در کورس قهرمانی لیگ برتر قرار دارد و شانس خوبی هم برای این منظور دارد، باید در اهواز مقابل تیمی قرار بگیرد که برای فرار از سقوط تلاش می‌کند.

سنگین‌ترین شکست استقلال خوزستان و بهترین پیروزی تراکتورسازی در هفته هشتم نیم فصل اول ثبت شد. جایی که تراکتورسازی در تبریز توانست استقلال خوزستان را با نتیجه ۶ بر صفر مغلوب کند.

تشابه دو تیم تغییرات متعدد در کادر فنی است. تراکتورسازی با سومین و استقلال خوزستان با چهارمین سرمربی این فصل خود در هفته بیست و سوم مقابل هم قرار می‌گیرند.

آبی پوشان اهواز که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را هم در کارنامه خود دارند، در این فصل یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دسته اول هستند و آنها برای افزودن بر شانس بقا، باید موفق به شکست دادن تراکتورسازی در تبریز شوند که این کار چندان آسانی نیست.

وحید خشتان شاخص‌ترین بازیکن تیم قعر نشین است که با ۵ گل زده بهترین گلزن این تیم هم محسوب می‌شود. اما آنچه در تیم تراکتورسازی به وفور یافت می‌شود، بازیکنان شاخص و گران قیمت هستند. از آنتونی استوکس ۱۱ گله و کاندیدای آقای گلی این فصل گرفته تا کاپیتان‌های اول تا سوم تیم ملی، فروزان و دیگر بازیکنان خارجی این تیم.

دیدار دو تیم از ساعت امروز ۱۹ در اهواز آغاز می‌شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار