تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۸۰۸۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانداری اهواز: سیل شهر اهواز را تهدید نمی کند
  فرمانداری اهواز با رد شایعات در فضای مجازی اعلام کرد: سیل و افزایش دبی رودخانه کارون هیچ خطری برای شهر اهواز ایجاد نمی کند.
  فرمانداری اهواز با صدور اطلاعیه ای با رد شایعه ای در فضای مجازی در خصوص تخلیه برخی از مناطق اهواز به دلیل زیاد شدن آب رودخانه کارون، اعلام کرد: هیچ گونه خطری اهواز را تهدید نمی کند و میزان آب ورودی به رودخانه کارون کاملا مدیریت شده و با نظارت و کنترل دقیق در حال رصد است.
این فرمانداری حق پیگیری را برای خود از افرادی که با شایعه سازی قصد ایجاد ناامنی و تشویش اذهان عمومی دارند محفوظ می دارد.
فرمانداری اهواز در این اطلاعیه تاکید کرد همه اخبار و اطلاعات فقط از طریق روابط عمومی فرمانداری و خبرگزاری های رسمی به عموم مردم رسانده می شود.
با این حال جاده های ساحلی اهواز در دو سوی رودخانه کارون با هدف پیشگیری از خسارات احتمالی ناشی از سیل و بالا آمدن آب کارون از چند روز گذشته مسدود و تردد گردشگران در پل طبیعت اهواز نیز متوقف شده است.
بنا به پیش بینی هواشناسی خوزستان ، بارندگی های پیش رو در خوزستان از روز شنبه هفته جاری با ورود یک سامانه بارشی قوی آغاز می شود ولی تمرکز این بارش ها در مناطق شمالی و شمال شرقی و مناطق بالادست حوضه های کرخه ، کارون و دز خواهد بود.
پیش بینی شده میزان بارش ناشی از فعالیت این سامانه جدید بارشی حدود 70میلیمتر باشد.
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری روز جمعه به منظور بررسی وضعیت سیلاب و اتخاذ تمهیدات لازم به خوزستان سفر و در نشست مدیریت بحران استانداری خوزستان شرکت کرد.
رضا اردکانیان وزیر نیرو به دستور رییس جمهوری به منظور مدیریت سیلاب پیش رو و سدهای مخزنی در خوزستان خواهد ماند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار