تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۱۸۰۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازدید رئیس جمهور و وزیران نیرو و جهاد کشاورزی از پروژه 550 هزار هکتاری
رئیس جمهور روز گذشته و پس از آغاز بهره‌برداری مرحله اول پروژه آبیاری نوین۵۵۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان، در جمع کشاورزان اراضی ابوفاضل در منطقه سلامات شهرستان باوی ، گفت: از اینکه اجرای این طرح بزرگ باعث بهبود وضعیت کشاورزان منطقه و همچنین افزایش تولید محصولات کشاورزی شده و این طرح خوشحالی و رضایت مردم استان را به همراه داشته، بسیار خرسندم.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در دیدار با کشاورزان اراضی ابوفاضل که طرح نمونه کشاورزی شهرستان باوی به شمار می رود با مسائل و مشکلات و همچنین آبادانی طرح آشنا شد.
کشاورزان خطاب به رئیس جمهور و وزیران نیرو و جهاد کشاورزی گفتند: اقدامات صورت گرفته در اراضی شهرستان باوی باعث افزایش چشمگیر تولید و قیمت اراضی کشاورزی شده، به گونه ای که اکنون از تولید 2 تن در هکتار به 4 تن و از هکتاری 5 میلیون به 60 میلیون تومان ارزش اراضی رسیده ایم.
کشاورزان در این دیدار ضمن تاکید بر ایجاد و استقرار و تجهیز دفتر تعاونی و تشکل جهت رسیدگی به موضوعات مختلف کشاورزان منطقه، خواستار اجرای هر چه سریعتر فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری در شهرستان باوی شدند، زیرا آباد شدن مزارع کشاورزی باعث روند معکوس مهاجرت شهرنشینان به روستا شده است.
:
:
:
آخرین اخبار