تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۱۸۰۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان را دست کم نگرفتیم
سرمربی تراکتورسازی می‌گوید پیروزی پر گل مقابل استقلال خوزستان به خاطر تلاش و بازی منسجم تیمش است و حریف را دست کم نگرفته است.

جرج لیکنز بعد از پیروزی پر گل تیمش مقابل استقلال خوزستان و رسیدن به رده دوم جدول رده بندی گفت: امروز یک برد خوب و سه امتیاز ارزشمند به دست آوردیم. در دقایق ابتدایی بازی خودمان را پیدا نکرده بودیم اما در ادامه بهتر عمل کردیم. همانطور که می‌دانید امروز شجاعی را به خاطر محرومیت در اختیار نداشتیم. آنتونی استکوکس هم به خاطر تأخیر در ورود به تبریز و انجام فقط یک جلسه تمرین، در این دیدار غیبت بود.

وی ادامه داد: مصدومیت سوگیتا نگرانم کرد. امیدوارم مشکلی نداشته باشد. او در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت. امیدوارم این عملکرد خوب را ادامه دهیم و در خط دفاع و دروازه خوب کار کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که تصور می‌کرد به راحتی مقابل استقلال خوزستان به پیروزی دست یابد، تاکید کرد: چنین فکری نمی‌کردم. برای این دیدار هم مانند بازی‌های گذشته آماده شدیم. حریف را دست کم نگرفتیم و با قدرت وارد زمین شدیم. بعد از گذشت ۱۰ دقیقه توپ و میدان را تصاحب کردیم و به برد رسیدیم. در دو، سه دقیقه ابتدایی عملکرد حریف ما را غافلگیر کرد.

هفت بازی دیگر داریم و بهترین بازیکنان را انتخاب خواهیم کرد. بعد از تعطیلات نوروزی، سخت تمرین کردیم و جدیت زیادی در تمرینات داشتیم. به خاطر این شرایط و تعطیلی طولانی مدت، در انتهای بازی بازیکنان خسته بودند. این موضوع را جبران می‌کنیم. هفته آینده هم شجاعی با پایان محرومیتش به تیم باز می‌گردد. باید شرایط جسمانی بازیکنانی مانند استوکس را هم بررسی کنیم. با این وجود همه بازیکنانم عملکرد خوبی در این دیدار داشتند.

لیکنز خاطرنشان کرد: در لیگ ایران گل‌های کمی زده می‌شود اما امروز سه گل زده شد و ما می‌توانستیم گل چهارم را هم بزنیم. تمرکز ما روی تراکتورسازی است. ما تاکنون کار بزرگی کردیم و می‌خواهیم این روند را ادامه دهیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا دنبال قهرمانی هستند یا با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم راضی می‌شوند، تاکید کرد: همانطور که می‌دانید از روزی که آمدم درباره سهمیه آسیا و قهرمانی حرفی نزدم. ما پنج امتیاز از تیم‌های صدرنشین عقب بودیم اما الان جبران کردیم. هیچ وقت هم درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم. ما در آینده نیازمند برد هستیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و فقط دنبال پیروزی در بازی‌های آتی هستیم. امروز مسعود شجاعی کنار ما بود. ما برای حفظ روحیه تیم به حضور او نیاز داریم.

لیکنز در پایان با اشاره به بارش‌های اخیر در ایران و جاری شدن سیل و وارد شدن تلفات جانی و مالی به مردم، گفت: برای مردم ایران آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم با بارش باران در روزهای آتی مشکلی برای مردم پیش نیاید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار