تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۸۰۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خبرداد :
آبرسانی به روستاهای سیل زده خوزستان با تانکر و آب معدنی
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با اشاره به تمهیدات انجام گرفته در برابر وقوع سیلاب گفت: در ایام بارندگی و وقوع سیلاب که منجر به محاصره و قطعی آب تعدادی از روستاها شده، تا کنون آبرسانی به روستاها از طریق تانکر سیار و توزیع بطری‌های آب معدنی انجام شده و همچنان در حال انجام است.

عادل حرباوی  اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و هشدارهای جدی مدیریت بحران استانداری خوزستان در مورد حجم بالای بارندگی‌ها و وجود سیلاب‌های شدید در سطح استان، برای مقابله با اتفاقات احتمالی ناشی از سیلاب تصمیماتی در مجموعه آبفار اتخاذ شده است.

وی افزود: در ایام بارندگی و وقوع سیلاب که منجر به محاصره و قطعی آب تعدادی از روستاها شده، تا کنون آبرسانی به روستاها از طریق تانکر سیار و توزیع بطری‌های آب معدنی انجام شده و همچنان در حال انجام است.

حرباوی ادامه داد: مدیران امور آبفا روستایی در کلیه شهرستان‌ها برای یاری رساندن به شهرهای همجوار و با اولویت شهرستان‌های شوشتر، شوش، دزفول، اهواز، دشت آزادگان و هویزه در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند و نسبت به اقدامات لازم برای جلوگیری از کاهش خسارات اقدام خواهند کرد.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان تصریح کرد: آماده‌سازی اکیپ‌های اتفاقات آب، تکمیل ظرفیت آب کلیه مخازن، آماده‌باش کلیه تانکرهای سیار، آماده‌سازی دیزل ژنراتورها برای بکارگیری در نقاط و اماکن مورد نیاز، آماده‌باش کلیه متصدیان تاسیسات آبرسانی و اطلاع رسانی به اهالی روستایی برای صرفه جویی و کنترل مصرف آب از طریق شورا و دهیاری‌های روستاها از جمله اقداماتی است که در این ایام انجام شده و تا بازگشت روال به حالت عادی ادامه خواهد داشت.

حرباوی با اشاره به حفظ کلر باقیمانده و رعایت بهداشت آب شرب روستاها در شرایط بوجود آمده پس از وقوع سیلاب، گفت: حفظ کلر باقیمانده مطلوب و رعایت بهداشت آب شرب شبکه‌های توزیع و تانکرهای سیار، مخازن ذخیره و تهیه و توزیع به موقع آب‌های بسته‌بندی در اولویت کاری قرار دارد.

سرپرست شرکت آبفا روستایی خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات فنی به موقع شرکت آب و فاضلاب روستایی اغلب تاسیسات آبرسانی که در معرض قطعی آب بودند با تمام توان در مدار بهره‌برداری قرار دارند و امیدواریم با یاری خداوند با کمترین تنش شرایط موجود را بگذرانیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار