تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۸۰۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن؛
سرجیو با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از شکست مقابل ذوب آهن در نشست خبری پایان بازی با خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد و نشست را با حالت قهر ترک کرد.

  پائولو سرجیو شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و می‌دانستیم که ذوب‌آهن تیم قوی به شمار می‌رود. از سویی دیگر ۱۰ نفره شدن تیم ما در دقیقه ۲۸ نیز کار ما را بسیار دشوار مرد.

وی افزود: البته بازیکنان ما تلاش زیادی کردند ولی یک اشتباه کوچک باعث شد گل دوم را دریافت و بازی را واگذار کنیم. زمان زیادی از بازی ۱۰ نفره بودیم و همین امر باعث شد نتوانیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

سرجیو ادامه داد: به نظر من ذوب‌آهن هم خوش‌شانس بود که توانست گل دوم را به ما بزند چون ما با وجود ۱۰ نفره شدن فرصت‌های خوبی روی دروازه آنها ایجاد کردیم. روی گل دوم هم متأسفانه شهاب گردان عکس‌العمل خاصی از خود نشان داد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در مورد اینکه چرا بعد از ۱۰ نفره شدن تعویضی نکرد، گفت: به نظر من فرقی نداشت چون به بازیکنان داخل زمین هم می‌توانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. من وقتی تعویض می‌کنم که بازیکن خسته باشد یا قصد تغییر تاکتیک داشته باشم. شاید اگر گل دوم را دریافت نمی‌کردیم اصلاً تعویض نمی‌کردم.

سرجیو در خصوص حل نشدن مشکلش با حسین بغلانی یکی از بازیکنان باتجربه تیمش نیز تصریح کرد: ما باید نگران بازیکنان داخل زمین باشیم. من ۱۰ بازیکن در زمین بازی می‌دهم ولی شما نگران ۱۰ بازیکنی هستید که بازی نمی‌کنند. اگر ما در ۱۵ دقیقه پایانی بازی گل دریافت نمی‌کردیم اکنون کسی این سوالات را نمی‌کرد.

وی در خصوص این سوال که صنعت نفت آبادان با این روند سقوط می‌کند و آیا شما نمی‌خواهید کاری بکنید نیز گفت: با این شیوه حمایت شما، تیم در لیگ برتر ماندگار نخواهد بود.

سرجیو در خصوص انتقاد خبرنگاران از بازیکنان خارجی صنعت نفت آبادان گفت: تا روز آخری که اینجا هستم به شما احترام می‌گذارم و شما هم به من احترام بگذارید. من مسئولیت پذیرفته‌ام و تا روز آخر پای مسئولیت خودم هستم. این ساده است که در این مکان حاضر شوم و فقط گلایه کنم.

در ادامه این نشست خبری درگیری لفظی شدیدی بین خبرنگاران و سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ایجاد شد که پائولو سرجیو نشست خبری را با حالت قهر ترک کرد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار