تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۱۸۰۹۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امکانات مناطق نفت خیز جنوب در اهواز،کارون و باوی بازآرایی شد
 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: امکانات این شرکت به منظور مقابله با سیلاب در شهرهای اهواز، کارون و باوی بازآرایی شد.
 
احمد محمدی با اشاره به بازدید امروز خود از منطقه سیل زده بامدژ، اظهارداشت: خدمات رسانی حداکثری به ساکنان در معرض سیل یکی از مهم ترین اولویت هایی است که هم اکنون در حال پیگیری آن هستیم.
وی با اشاره به اینکه این شرکت تمام تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را برای امدادرسانی به ساکنان روستاهای در معرض سیل گسیل داده افزود: مناطق نفت خیز جنوب معین شهرستان های اهواز، کارون و باوی شده تا بر اساس مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران به انجام وظیفه بپردازد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب یادآور شد: تمام ماشین آلات مستقر در منطقه با بکارگیری نیروهای نوبتکار، به صورت 24ساعته مشغول کار هستند.
محمدی با اشاره به فعالیت حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (وزارت نفت-جنوب) برای کمک به مردم جهت تخلیه روستاها ، عنوان کرد: مرخصی مدیران، مسئولان عملیاتی و واحدهای امدادی این شرکت و پنج شرکت بهره برداری تابع مناطق نفت خیز جنوب لغو شده و آنها تا پایان وضعیت اضطراری پای کار خواهند بود.
به گفته وی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب 64 دستگاه انواع ماشین آلات برای امدادرسانی به مناطق در معرض سیل اختصاص داده است.
بر اساس این گزارش، روز گذشته استاندار خوزستان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران با تاکید بر ضرورت بکار گیری همه ظرفیت های استان برای مقابله با سیلاب گفت: امکانات وزارت نفت در سطح خوزستان باید برای مقابله با سیلاب بکار گرفته شوند.
سازمان آب و برق خوزستان در روزهای اخیر با صدور چند اطلاعیه نسبت به وقوع سیل در حوضه رودخانه های دز، کرخه و کارون هشدار داده و اعلام کرده سه شهر و 51 روستا در حوضه کرخه، 18 روستا در حوضه دز و 18 روستا در حوضه کارون در معرض سیلاب هستند و دستگاه های اجرایی باید آمادگی تخلیه آنها را داشته باشند.
تاکنون 6هزار نفر از سیل زدگان خوزستانی در اردوگاه های جمعیت هلال احمر استان خوزستان اسکان داده شده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار