تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۸۱۰۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آی تی سی دیاباته قراراست با کبوتر برسد/ ۱۵ دقیقه اول استرس داشتیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در ۱۵ دقیقه نخست بازی با پدیده استرس داشتیم که بعد از آن برطرف شد.

 افشین قطبی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر پدیده مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: گرما روی کیفیت بازی هر دو تیم تأثیر گذاشت و اگر یکی دو ساعت دیرتر انجام می‌شد بهتر بود.

وی افزود: «حیف» لغت بسیار مناسبی برای بازی است؛ دقیقه‌ای گل را خوردیم که روی روحیه بازیکنان تأثیر گذاشت در حالی که ما بازی را در کنترل داشتیم اما استفاده نکردیم و توپ مان به تیرک خورد.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که تیم شما با استرس بازی می‌کرد، گفت: ۱۵ دقیقه اول خودم هم این احساس را کردم؛ انتظار از بازیکنان بالا بود و به همین دلیل استرس داشتند و پاس‌ها به کندی صورت می‌گرفت.

قطبی تصریح کرد: بعد از اینکه گل را زدیم احساس کردیم باید عقب بنشینیم و نتیجه حفظ کنیم و این کار باعث شد که مشکلات به وجود بیاید. وقتی این تصمیم را می‌گیرید نتیجه این می‌شود که شما مشکلات را دعوت می‌کنید.

وی بیان کرد: همچنین وقتی در میانه میدان توپ را چرخش می‌دادیم؛ سرعت و اعتماد به نفس وجود نداشت و زمانی هم که توپ را از دست می‌دادیم کند حرکت می‌کردیم و این موضوع باید در تمرینات اصلاح شود.

قطبی در پاسخ به این سوال که مدافع آفریقایی فولاد چه زمان به بازی گرفته خواهد شد، گفت: قرار بود آی تی سی او یک ماهه صادر شود اما فکر می‌کنم آی تی سی را کبوتر ارسال کرده‌اند.

وی افزود: وقتی هوا گرم است شما هم سه تعویض دارید به همین دلیل لحظاتی که می‌خواهید تعویض کنید بسیار مهم است. اگر تعویض سوم را زودتر انجام دهید ممکن است یک بازیکن در اواخر مسابقه به مشکل بخورد. دوست داشتم زودتر تعویض کنم اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که بابک مرادی کیفیت خوبی را نشان نداد که هواداران هم عکس العمل نشان دادند. آیا روی او تأثیری داشته‌است؟ گفت: اگر بازیکن حرفه‌ای است باید به اندازه کافی از لحاظ ذهنی قوی باشد و این چیزها اذیتش نکند. هم فشار ورزشگاه، هم رسانه و هم جامعه وجود دارد و بازیکن باید یک مقدار قوی‌تر باشد. بازیکنان جنوبی هم احساسی هستند و این موضوع می‌تواند در بازی اثر منفی بگذارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار