تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۸۱۰۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد گل‌محمدی از برگزاری بازی در گرمای اهواز
 سرمربی تیم پدیده معتقد است که دو تیم فولاد و مشهد بازی زیبا و فنی را به نمایش گذاشتند.
 
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: در مجموع فکر می‌کنم که شاهد بازی زیبا و فنی از جانب هر دو تیم بودیم. هم ما می‌توانستیم برنده باشیم و هم فولاد. اگر از موقعیت‌ها بهتر استفاده می‌کردیم قطعا می‌شد برنده باشیم.

وی افزود: به فولاد هم بابت این بازی زیبا تبریک می‌گویم. اگر در دقایقی بازی از نفس افتاد، به خاطر گرمای هوا بود. یک امتیاز از اهواز ارزشمند است. به بازیکنانم خسته‌نباشید و خدا قوت می‌گویم‌

یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: اینکه در این شهر و در این گرما، ساعت بازی از ۱۷:۴۵ به ۱۶:۰۰ موکول شد، مایه تعجب است. قبل از بازی اعتراضی نکردم چون نمی‌خواستم بازیکنانم تحت تاثیر قرار گیرند. باید آقایان جوابگو باشند که چرا در این گرما بازی ساعت ۱۶ برگزار می‌شود و در سرمای تبریز، بازی ساعت ۱۷ آغاز می‌شود.

سرمربی پدیده شهرخودرو گفت: هدف ما گرفتن سه امتیاز بود، اما عملکردمان شاید انطور که باید و شاید نبود. بازی، خیلی تحت تاثیر گرمای زمین بود. هر دو تیم با این گرما مشکل داشتند. با توجه به شرایط جدول، یک امتیاز هم برای ما ارزشمند بود، اما به دنبال سه امتیاز بودیم و حتی تعویض‌های ما هم همگی هجومی بود.

گل‌محمدی در مورد یار دوازدهم تیم پدیده شهرخودرو و حضور گسترده هواداران تیمش در دیدارهای خانگی این تیم در لیگ هجدهم تصریح کرد: اطلاع کامل دارید که در نیم‌فصل، شرایط سختی داشتیم و با توجه به نتایج خوبی که کسب کردیم، هواداران عالی از ما حمایت کردند و عاشق این تیم شدند. خیلی از مشکلاتی که در نیم‌فصل اول داشتیم، به خاطر پیگیری و حمایت هواداران حل شد و مسئولین مجاب شدند تا بسیاری از مشکلات را حل کنند‌. ثبت این نتایج را مدیون هواداران هستیم و از تک‌تک این عزیزان تشکر می‌کنیم. برای رسیدن آخر هفته و بازی درکنار هواداران، لحظه‌شماری می‌کنیم و عشقی میان پدیده شهرخودرو و هواداران شکل گرفته که‌ بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: برای کسب سهمیه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و امیدوارم در نهایت به این مهم دست یابیم تا هواداران خوشحال شوند.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد اکبر صادقی در پدیده شهرخودرو گفت: او یکی از بازیکنان محوری ماست و شرایط بازی ایجاب می‌کرد که در نیمه خودمان باشد و در پوشش به مدافعین کمک کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار