تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۸۱۲۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست آبفا اهواز:
اقدامات اضطراری برای حل مشکل فاضلاب به سرعت در حال انجام است
سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: اقدامات اضطراری در بحث حل مشکل فاضلاب اهواز با نظارت اعضای ستاد مدیریت بحران شرکت مهندسی آبفا کشور به سرعت در حال انجام است. 

صادق حقیقی پور اظهار کرد: اقدامات اعضای ستاد مدیریت بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در راستای اجرای طرح‌های اضطراری آبفا اهواز برای مهار پس زدگی فاضلاب در معابر شهری همزمان با افزایش حجم و دبی رودخانه کارون ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اعضای این ستاد در راستای نظارت مستقیم بر اقدامات پدافندی تا حصول نتیجه رضایت بخش در استان خوزستان مستقر هستند، افزود: با توجه به اهمیت موضوع دفع بهداشتی فاضلاب در شرایط بحرانی، حصول اطمینان از اتمام و تکمیل به موقع طرح‌های اضطراری براساس زمان بندی پیش بینی شده ستاد مدیریت بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حال انجام اقدامات پدافندی و بازدید از مناطق مختلف اهواز است.

حقیقی پور تصریح کرد: از اینکه در مناطقی مساله گرفتگی و سرریز فاضلاب  پیش آمده پوزش طلبیده و معضلات به زودی مرتفع خواهند شد. 

وی با اشاره به بازدید اعضای ستاد مدیریت بحران شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ شهر اهواز، اظهار کرد: این ستاد با استناد به تحلیل اطلاعات تماس‌های مردمی، ضمن شناسائی کانون‌های آسیب دیده شبکه فاضلاب و برقراری تماس تلفنی با تعدادی از مشترکین، به بازدید میدانی از مناطق مختلف شهری پرداخته و از نزدیک با شهروندان در خصوص وضعیت دفع بهداشتی فاضلاب گفت وگو کردند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب اهواز در ادامه در خصوص وضعیت آبرسانی در کلانشهر اهواز گفت: در حال حاضر آب شرب اهواز از لحاظ سطح کیفی و کمی در شرایط بسیار مطلوبی بسر می‌برد و هرگونه شایعه در این زمینه کذب است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار