تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۱۸۱۲۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رضایی خبر داد: آمادگی باشگاه فولاد برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با تقدیر از هواداران این باشگاه در امدادرسانی به سیل زدگان، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی صحیح شاهد کاهش التیام و به حداقل رساندن خسارت‌ها به هم استانی‌های سیل‌زده عزیزمان باشیم.

به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، حبیب الله رضایی ضمن همدردی با سیل زدگان استان های گلستان، فارس، لرستان و خوزستان و دیگر نقاط کشورمان اظهار داشت: متاسفانه آغاز سال جدید با خاطرات تلخی همراه بود. هموطنانمان در شهرها و روستاه های زیادی گرفتار سیل شده اند. در خوزستان هم طغیان رودخانه دز، کارون و کرخه خسارت فراوانی به منازل، مزارع و زیرساخت ها وارد کرده که جا دارد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش شبانه روزی استاندار محترم، نیروهای امدادی، جوانان غیور و مردم شریف استان و سایر ارگان ها از آقای کشانی، مدیر عامل محترم فولاد که با تصمیمات صحیح و در راستای مسئولیت های اجتماعی در امدادرسانی به برادران و خواهران سیل زده مان پیشقدم شده اند، تشکر کنم و امیدوارم با ادامه این روند شاهد کاهش التیام و زخم های سیل زدگان باشیم. البته در این راستا باشگاه فولاد برنامه ریزی هایی انجام داده و علاوه بر کمک مالی، قصد داریم به اتفاق بازیکنان، مربیان و آقای قطبی به مناطق سیل زده سر بزنیم.

 وی همچنین ضمن تقدیر از حرکت هواداران فولاد خوزستان در کمک به سیل زدگان اظهار داشت: ملت ایران همواره اتحاد و نوع دوستی خود را در سختی ها نشان داده و باعث افتخار ماست که در کنار برنامه های باشگاه در کمک به سیل زدگان، هواداران فولاد در اقدامی زیبا، به صورت خودجوش و با هماهنگی باشگاه رسالت اصلی خود را به رخ می کشند و تعصب و غیرت خوزستانی را بار دیگر به منصه ظهور می رسانند. البته ما همواره شاهد اینگونه رفتارها بوده ایم. آنها با استقبال از هواداران تیم‌های میهمان و راه اندازی کمپین «نه به توهین» و همچنین رعایت نظم و نظافت ورزشگاه فولاد خوزستان خود را اثبات کرده اند و در بعد خارج از فوتبال و در بحران کنونی نیز با مراجعه به مناطق سیل زده و روستاهای محروم در ساخت سیل بند ها، امداد رسانی و حفاظت از جان و مال مردم کوشش می کنند.

رضایی همچنین به شرایط تیم فولاد خوزستان اشاره کرد و گفت: خدا را شکر تیم روند صعودی خوبی را طی کرده و در حال حاضر در رده ششم جدول جای دارد. نکته مثبت و اصلی این روزهای فولاد به نوع بازی آن برمی‌گردد. این تیم مقابل مدعیان اصلی لیگ محک خوبی خورده و قدرت آن تا اندازه زیادی نمایان شده. اطمینان داریم که فولاد با ادامه این روند و ارائه بازی های هجومی و هدفمند به آن جایگاه اصلی که همه انتظارش را می کشند، خواهد رسید. زحمات بازیکنان، کادر فنی و در راس همه آنها آقای قطبی سرمربی کاربلد تیم کارساز شده و امیدواریم شاهد درخشش فولاد در مابقی بازی ها و لیگ نوزدهم باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص احتمال برگزاری دیدار فولاد و استقلال خوزستان در ورزشگاه اختصاصی فولاد، اظهار داشت: با توجه به کیفیت زمین و امکانات قطعا ما ترجیح می دهیم که در این ورزشگاه بازی را برگزار کنیم اما با توجه به محدودیت ها و مقررات سازمان لیگ و همچنین بحث میزبانی استقلال خوزستان و اینکه هیچگونه درخواست رسمی از سوی این باشگاه صورت نگرفته است، به احتمال زیاد این بازی در ورزشگاه غدیر برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار