تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۸۱۳۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیلاب 2جاده خوزستان را مسدود کرد
رییس پلیس راه خوزستان گفت: تردد خودروها در 2 جاده اهواز به شوش و اندیکا به شهرکرد در استان به دلیل جاری شدن سیلاب امروز ممنوع شده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی چهارشنبه بیان کرد: جاده اهواز به شوش به دلیل جاری شدن سیلاب از رودخانه کرخه برای تردد خودروها مسدود است.

وی گفت: همچنین جاده اندیکا به شهرکرد نیز شامگاه سه شنبه با دستور فرماندار این شهرستان به دلیل بالا آمدن سطح آب تالاب شیمبار و جاری شدن آب در این جاده مسدود شده است.

رییس پلیس راه استان با اشاره به جاری شدن سیلاب در جاده سوسنگرد به بستان ادامه داد: هنوز جاده سوسنگرد به بستان مسدود نشده و تردد به کندی در این جاده در حال انجام است زیرا برای جایگزین کردن جاده عبدالخان مشکلاتی وجود دارد.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: امروز جاده اهواز به آبادان برای تردد باز است اما این جاده هم با مشکلات ناشی از آبگرفتگی مواجه است .

گفتنی است؛ در پی جاری شدن سیلاب در خوزستان از ابتدای فروردین ماه امسال به دلیل طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون دستور تخلیه 234 روستا داده شده است .

بر اساس اعلام مدیریت بحران خوزستان 56 اردوگاه اسکان برای سیل زدگان در استان ایجاد شده است که 46 هزار نفر در این اردوگاهها اسکان داده شده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار