تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۸۱۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل بنیاد برکت خبر داد
ورود محموله 90 تنی به فرودگاه اهواز
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: امروز یک محموله هوایی ۹۰ تنی کمک‌های تأمین‌شده از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه بین‌المللی اهواز به زمین نشست.

سعید جعفری مدیرعامل بنیاد برکت ظهر امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه اهواز، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از آغازین روزهای درگیری خوزستان در بحث در کنار مردم استان بود و با توجه به گستردگی سیل در خوزستان و درگیری مناطق عمده و جمعیت بیشتر در طی ۱۰ روز گذشته کمک‌های مختلفی را به‌خصوص در تأمین اقلام ضروری در کنار دیگر دستگاه‌های امدادی انجام داد.

وی افزود: امروز یک محموله هوایی ۹۰ تنی کمک‌های تأمین‌شده از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در فرودگاه بین‌المللی اهواز به زمین نشست.

مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به اقلام ضروری موردنیاز مردم، عنوان کرد: اقلام واردشده به خوزستان شامل ۲ هزار چادر، ۴۰ هزار تخته پتو، ۵۰ هزار مترمربع موکت، ۱۰۰ هزار بطری آب، ۱۰۰ هزار قوطی کنسرو، ۲ تن دارو و ۳ تن لوازم بهداشتی است که بخشی از آن‌ها به‌صورت هوایی و بخشی نیز بارگیری شد و تا عصر امروز زمینی وارد استان خوزستان می‌شود.

وی گفت: تا زمانی که نیاز باشد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در کنار مردم استان خوزستان خواهد ماند.

جعفری گفت: ۲ انبار بزرگ از روزهای قبل در اهواز تدارک دیده شد و یک قرارگاه مرکزی در اهواز و ۱۴ قرارگاه فرعی در نقاط مختلف استان وجود دارد که با کمک ۵۰ گروه جهادی با بیش از ۵۰۰ نفر این اقلام توزیع می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار