تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۸۱۳۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرک صنعتی شماره 2 اهوازدرمحاصره سیلاب است
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: شهرک صنعتی شماره 2 اهواز (درکیلومتر 9 جاده اهواز - شوش) در محاصره سیلاب است و در خیابان های این شهرک سیلاب جاری شده است.

اخلاق محمدیان روز چهارشنبه بیان کرد: با تمهیدات و موانعی که ایجاد شده آب به درون واحدهای صنعتی این شهرک نفوذ نکرده و همچنان در تلاش برای جلوگیری از وارد شدن خسارت ناشی از سیلاب به واحدهای صنعتی در این شهرک هستیم.

وی گفت: با وجود ایجاد سیل بند در اطراف این شهرک سیلاب وارد شهرک صنعتی شماره 2 اهواز شد و بیشتر کارکنان واحدهای صنعتی به دلیل آب گرفتگی خیابان ها برای تردد مشکل دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان ادامه داد: بیشتر واحدهای صنعتی این شهرک از جمله واحدهای تولید صنایع غذایی همچنان در حال فعالیت هستند و مواد غذایی تولید شده توسط این واحدها توسط بالگردهای هلال احمر به شهر اهواز منتقل می شود.

محمدیان ادامه داد: سه قایق در ورودی این شهرک مستقر است که برای تردد کارگران و عوامل این شهرک استفاده می شود.

گفتنی است شهرک صنعتی شماره 2 اهواز در مسیر سیلابی است که از جاده شوش از سمت غرب شهر اهواز به دلیل طغیان رودخانه کرخه در حال حرکت است.

درپی وقوع سیلاب اخیر در خوزستان دستور تخلیه 234 روستا صادر شده است.

بر اساس اعلام سازمان آب و برق خوزستان در 20 روز نخست فروردین ماه 9.7میلیارد متر مکعب سیلاب از طریق سدهای کرخه ، دز و گتوند وارد خوزستان شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار