تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۸۱۳۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان خبر داد
احتمال اعلام اتمام سال تحصیلی در نقاط درگیر سیل در خوزستان
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با اشاره به وضعیت جوی استان گفت: اگر شرایط به نحوی پیش برود که دانش آموزان مناطق سیل زده امکان تحصیل نداشته باشند، سال تحصیلی در این مناطق اتمام می‌شود.

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره وضعیت تعطیلی مدارس در نقاط سیل‌زده، اظهار کرد: در خصوص بازگشایی مدارس تابع شرایط جوی هستیم، اگر شرایط پایدار شود قطعاً مدارس کار خود را آغاز خواهند کرد و اگر شرایط به همین شکل موجود ادامه پیدا کند زمینه برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان وجود ندارد که اگر ناچار شدیم سال تحصیلی را برای نقاط درگیر سیل تمام‌شده اعلام کنیم، برای سال تحصیلی آینده جبران عقب‌ماندگی‌ها لحاظ خواهد شد.

وی افزود: دو گزینه پیش رو داریم یکی این‌که مدارس بازگشایی شود و با کمک همکاران کلاس‌های جبرانی برگزار شود و گزینه دیگر این‌که اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند کار را متوقف کنیم و تا حدی که دروس تدریس شد آزمون مدارس برگزار شود و نتیجه نهایی تصمیم‌گیری در ۲ روز آینده پس از بررسی شرایط اعلام می‌شود.

مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان با اشاره به مشخص شدن ۱۰ استان معین خوزستان در حوزه آموزش‌وپرورش، عنوان کرد: تعمیر و تجهیز مدارس آسیب‌دیده از جمله برنامه‌هایی است که با کمک استان‌های معین انجام می‌شود؛ همچنین کمک به معلمین و دانش‌آموزان آسیب‌دیده در برنامه قرار دارد.

وی گفت: تمام تلاش انجام می‌شود که سال تحصیلی جدید بدون هیچ‌گونه مشکلی آغاز شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار