تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۱۸۱۴۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فولاد پیروز شهرآورد خوزستان شد
 شهرآورد فوتبال خوزستان بین تیم های فولاد و استقلال خوزستان با برتری تیم فولاد به پایان رسید.
تیم های استقلال خوزستان و فولاد در هفته بیست و پنجم لیگ برتر باشگاههای ایران روز پنجشنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک تیم فولاد به پایان رسید.
در این دیدار فرزین گروسیان، وحید حمدی نژاد، مصطفی کیانی، میثم شاه مکوند، میثم کریمی، ایوب کلانتری، رضا نعامی، رامین داوودی، ، وحید خشتان ، امیرحسین باقرپور و رضا درویشی برای استقلال خوزستان به میدان رفتند.
همچنین ناصر سالاری، ایوب والی، فرزاد جعفری ، سیامک کوروشی، عارف غلامی، رضا میرزایی، میثم دورقی، تاکافومی آکاهوشی، حسن بیت سعید، لوسیانو پریرا و رافائل مسی برای تیم فولاد به میدان رفتند .
در دقیقه 22 و 32 لوسیانو پریرا برای تیم فولاد گلزنی کرد همچنین در دقیقه 90 این دیدار ایوب کلانتری از روی نقطه پنالتی برای آبی های خوزستان گلزنی کرد.
در ادامه رافائل مسی در دقیقه 94 بازی از درون محوطه جریمه با یک شوت استثنایی برای سومین بار دروازه استقلالی ها را باز کرد.
در این دیدار فرزاد جعفری، عارف غلامی، سینار مریدی و رافائل مسی از فولاد و رامین داوودی از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند همچنین سینا مریدی از تیم فولاد و ایوب کلانتری و میثم شاه مکوند زاده بازیکنان استقلال خوزستان از دارور ایندیدار کارت قرمز دریافت کردند.
قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری بود که سعید قاسمی و یعقوب حجتی او را در امر قضاوت همراهی می کردند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار