تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۱۸۱۴۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علوی: مقصر باخت استقلاب خوزستان خودم هستم
  سرمربی استقلال خوزستان گفت: متاسفانه بچه ها نتوانستند آن چیزی که می خواستیم در زمین اجرا کنند اما با این وجود مقصر این باخت خودم هستم.
 محمد علوی پنجشنبه پس از شکست مقابل فولاد اظهار داشت: در نیمه اول می ‌خواستیم در یک سوم زمین حریف دفاع کنیم که موفق ظاهر نشدیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم اگر چه حواشی بازی، کار را خراب کرد.
وی با بیان این که از برخی دوستان انتظار نداشتم که چنین برخوردی کنند افزود: حق با سرپرست ما است و خیلی با او بد برخورد شد و حتی به او فحاشی کردند که زیبنده نبود.
سرمربی استقلال خوزستان گفت: در نیمه دوم خوب بودیم و یک مقدار اشتباهات فردی باعث شد که گل دریافت کنیم.
وی اضافه کرد: 2 جلسه است که تیم در اختیار من است و نمی ‌توانستم در این مدت کار قابل توجهی بکنم.
وی در مورد داوری این دیدار گفت: چه در زمان بازیگری و چه در زمانی که مربی هستم هیچ گاه در مورد داور حرف نزدم، اما متاسفانه در این دیدار ما در جاهایی متضرر شدیم چرا که گل ما سالم بود و به اشتباه خطای هند اعلام شد، اگر آن گل درست گرفته می ‌شد نتیجه 2 بر 2 می‌ شد.
علوی عنوان کرد: ما 19 نفر بیشتر نیستیم و اگر بخواهیم هر روز ترکیبمان را تغییر دهیم کار سختی داریم. دستمان بسته است و یک مقدار طول می‌ کشد که افکارم را در تیم پیاده کنم. واقعیت این است که ما یک دفاع چپ بیشتر نداریم و اگر مصدوم شود دیگر کسی را نداریم که جایگزین او کنیم.
وی در مورد شرایط احمد آل نعمه و بازگشتش به تیم گفت: خیلی وقت است که او در کنار ما حضور ندارد. از مدیریت خواستم که حداقل اگر ممکن است آل نعمه در کادر فنی کنار من باشد.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسید.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار