تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۸۱۴۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان :
آب وارد واحدهای تولیدی شهرک شماره 2 اهواز نشده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: آب هنوز وارد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شماره 2 اهواز نشده است و خبرهای منتشر شده در این خصوص را تکذیب می کنم.
 

اخلاق محمدیان  اظهار کرد:  برخی از واحدهای مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز همانند تک نان جنوب و نان اکسین همچنان به تولید نان برای سیل زدگان مشغول هستند و آب وارد واحدهای صنعتی نشده است.

وی افزود: وارد شدن به شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز به دلیل بریدگی های انجام شده در جاده ترانزیتی اهواز - شوش برای عبور آب، با قایق و بصورت نفری میسر است و فقط خیابان های شهرک را  آب فرا گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان تصریح کرد: اخیرا کلیپی در فضای مجازی تحت عنوان غرق شدن شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز و زیر آب رفتن واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک منتشر شده که کذب است.

وی ادامه داد: امروز پنج شنبه مانند روزهای اخیر در شهرک حضور داشته و طی بازدید بعمل آمده از واحدها اعلام میکنم آب به کارگاه های تولیدی وارد نشده است ۰

محمدیان از شروع بکار احداث پل های تردد موقت به این شهرک خبر داد و گفت: در تلاش هستیم با احداث پل های ورودی به شهرک، باعث تسهیل تردد صنعتگران شویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار