تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۶
کد خبر: ۱۸۱۴۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
موقعیت گلزنی بیشتری نسبت به پارس داشتیم/بغلانی بازیکن قابلی است

مربی دروازه‌بان های تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در این دیدار موقعیت‌های گل زنی ما بیشتر از تیم پارس جنوبی جم بود که نتیجه اش برد صنعت نفت بود.

  کاظم فرحانی شامگاه جمعه پس از پیروزی تیمش در برابر پارس جنوبی جم در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: برد امروز را به همگی تبریک می گویم، شما قشر زحمت کش همیشه در کنار تیم بوده اید و اگر انتقادی بوده، حتماً سازنده است و از تک تک شما تشکر می‌کنم.

وی اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیم پارس جنوبی داشتیم، پارس تیمی چقر است و همیشه تیم‌های تارتار، تیم‌هایی هستند که خوب تلاش و پرس می‌کنند و خدا رو شکر که ما پیروز بازی شدیم.

مربی دروازه بانان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، در طول هفته جاری بازیکنان خیلی تلاش کردند، همه بازی را دیدن ما نیمه اول را می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پایان برسانیم اما فرصت‌های زیادی را از دسیت دادیم.

فرحانی یادآور شد: در نیمه دوم توانستیم بردمان را حفظ کنیم و امتیاز در آبادان ماند، فکر می‌کنم با استرس کمتری بازی‌های بعدی را دنبال و انجام دهیم، طالب ریکانی از بازیکنان خوب این مملکت و بچه آبادان به دلیل استرس بالا نتوانست از موقعیتش خوب استفاده کند و توپش گل نشد اما خدا رو شکر که برنده بازی بودیم.

وی با بیان اینکه پائولو سرجیو به خاطر گرفتگی صدایش امکان حضور در نشست خبری را نداشت، گفت: فکر نمی‌کنم موقعیت‌هایمان از تیم پارس جنوبی کمتر بود، آنها توپ‌ها یا کرنرهای بلند ارسال می‌کردند و بعید می دانم که می‌توانستند گلی را به ثمر برسانند.

فرحانی در مورد حضور حسین بغلانی در بازی امروز افزود: از اینکه حسین بغلانی بازیکن بزرگی است و برای این شهر و فوتبالش تلاش‌های زیادی کرده شکی در آن نیست و هیچ مشکلی برای به کارگیری آن در بازی‌ها وجود ندارد اما تاکید مربیان خارجی بر تمرین است و متأسفانه شرایطی پیش آمد که بغلانی از تمرینات دور شد و باعث شد تا از ارنج تیم کنار گذاشته شود، این بازیکن، بازیکن قابلی است و دیدید که در بازی امروز به زمین آمد و به تیم کمک کرد و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بیشتر کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه برای بازی بعدی مسلم مجدمی را نداریم، اظهار کرد: کارت گرفتن بچه‌ها در بازی سبب وارد آمدن استرس به بازیکنان می‌شود اما نحوه تمرین بچه‌ها به روز است و نسبت به بازی حریف برنامه ریزی و تمرین می‌شود اما فکر می‌کنم استرس بازیکنان قدر زیادی بر عملکردشان تأثیر می‌گذارد و اجازه نمی‌دهد تا قابلیتشان را نشان دهند که امیدوارم برطرف شود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار