تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۸۱۴۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهبود اوضاع در روستای محمد غضبان شوش پس از حضور میدانی مسؤولان
بهبود اوضاع در روستای محمد غضبان شوش پس از حضور میدانی مسؤولان
روستاییان روستای محمد غضبان شوش می‌گویند اوضاع این روستای سیل زده پس از بازدید میدانی مسؤولان بهبود یافته و خواستار ادامه حضور میدانی مسؤولان شدند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، خوزستان در سومین هفته مقابله با سیلاب این روزها شاهد ابعاد جدیدی از حماسه مردمی است و مردم مناطق مختلف استان با دست‌های خالی و بدون سرپناه در حال احداث سیل بند و مقابله با سیلاب هستند.

مردم روستای محمد غضبان از توابع بخش شاوور شهرستان شوش در روزهای گذشته مجبور به ترک روستا شدند اما بخشی از جوانان در روستا ماندند تا در احداث سیل بند کمک کنند.

یکی از روستاییان به خبرنگار فارس می‌گوید: در روزهای گذشته بدون چادر در روستا ماندیم اما شب گذشته با حضور یکی از مسؤولان کشوری و مشاهده اوضاع روستا به‌صورت میدانی قرار شد بخشی از امکانات به این روستا ارسال شود.

 عبدالرحیم کعب عمیر می‌افزاید: صبح امروز چادرهای هلال احمر به همراه گروهی از پزشکان به این روستا آمدند.

وی بیان می‌کند: پس از حضور میدانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان اوضاع در این روستا از نظر امکانات بهبود یافت و این موضوع نشان می‌دهد که حضور مسؤولان به‌صورت میدانی و اطلاع از واقعیات منطقه می‌تواند راهگشا باشد.

وی عنوان می‌کند: امیدواریم حضور میدانی مسؤولان در روزهای آینده و پس از سیلاب هم ادامه پیدا کند تا مردم شاهد تلاش آنها باشند و اوضاع خیلی زود به روال طبیعی و عادی خود بازگردد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار