تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۸۱۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام برای دریافت بن کتاب دانشجویی نمایشگاه کتاب تهران
 امروز، 24 فروردین‌ماه مهلت ثبت‌نام برای دریافت بن کارت‌های دانشجویی جهت خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران به پایان می‌رسد.

  مهلت ثبت‌نام برای دریافت بن کارت دانشجویی برای خرید کتاب در نمایشگاه کتاب تهران، امروز، ۲۴ فروردین به پایان می‌رسد. دانشجویان و اساتید تا پایان امروز مهلت دارند برای ثبت‌نام به سامانه https://bon.tibf.ir/ مراجعه کنند. بن کارت دانشجویی تنها ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.
 
ثبت‌نام در سامانه به سه شکل قابل انجام است؛ ثبت‌نام با کارت ملی هوشمند (برای کسانی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند)، ثبت‌نام به شکل nfc (کارت مجازی) نیز برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند ندارند در نظر گرفته شده است که داشتن تلفن همراه با سیستم عامل اندروید و نصب نرم افزار همراه شهر الزامات ثبت‌نام در این بخش است. ثبت‌نام به صورت بن کارت فیزیکی نیز روش دیگر ثبت‌نام برای دریافت بن کارت است. در این روش بن کارت از طریق بانک شهر و کیوسک‌های شهر نت به متقاضیان داده می‌شود.

بن خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب، ۱۵۰ هزار تومان است که از این مقدار سهم مشارکت دانشجویان و طلاب ٩٠ هزار تومان است و ٦٠ هزار تومان آن نیز توسط معاونت امور فرهنگی تامین می‌شود. این بن کارت‌ها تنها در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارت خوان درون غرفه ناشران قابل استفاده است.
 
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار "خواندن، توانستن است" از چهار تا 14 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار