تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۸۱۵۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
10دستگاه جدید دیالیز به بیمارستان چمران سوسنگرد اختصاص یافت
  قائم مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 10 دستگاه جدید دیالیز برای کاهش نگرانی بیماران دیالیزی در زمان وقوع سیل به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد اختصاص یافت.
دکتر خجسته حسینی نژاد اظهار داشت: به منظور کاهش درد و نگرانی بیماران خاص به ویژه بیماران دیالیزی در زمان وقوع سیل و اعلام وضعیت فوق العاده در منطقه دشت آزادگان، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به درخواست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با هدف ادامه فعالیت بخش دیالیز بیمارستان چمران شهرستان سوسنگرد به عنوان تنها بخش دیالیز در منطقه ، این تعداد دستگاه دیالیز را تهیه کرد.
وی افزود: در حال حاضر تعداد دستگاههای دیالیز این بیمارستان به 20 دستگاه رسید و بخش دیالیز به غیر از 75 بیمار دیالیزی از شهرهای سوسنگرد هویزه ،حمیدیه ،رفیع و روستاهای اطراف توان پذیرش 50 بیمار دیگر را در سه شیفت دارد.
بر اساس این گزارش در حال حاضر 65 تیم سلامت شامل پزشک، ماما، کارشناس بهداشت محیط و کارشناس پیشگیری از بیماریها بر وضعیت بهداشتی اردوگاههای مناطق سیل زده نظارت دارند
در پی طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون، دستور تخلیه هفت شهر و 250 روستای خوزستان صادر شده؛ به گفته وزیر کشور 400 هزار نفر در خوزستان در معرض سیلاب هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار