تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۱۵۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور خبرداد:
عدم وجود فضای آموزشی برای ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور از اختصاص فوری ۱۰۰ کانکس آموزشی به ۱۴ منطقه سیل‌زده در خوزستان و اولویت بخشی به روند بازسازی مدارس تخریبی ناشی از پدیده سیلاب در خوزستان خبر داد.
 
 داریوش ورناصری، در جلسه کمیته بحران آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۱۰۹ مدرسه بر اثر پدیده سیلاب در خوزستان تخریب شده است، عنوان کرد: بخش شاوور شهرستان شاوور با داشتن ۵۰ مدرسه تخریبی بیشترین آسیب ناشی از سیل در حوزه فضاهای آموزشی را به خود اختصاص داده است. همکاران ما به محض فروکش کردن سیل نسبت به آغاز روند بازسازی و نوسازی مدارس تخریبی در سراسر استان اقدام خواهند داد.
 
وی در ادامه با اشاره به وضعیت فضاهای آموزشی درگیر پدیده سیلاب در خوزستان، خاطرنشان‌کرد: به دلیل مشکلات ناشی از سیل بالغ بر ۵۴ هزار و ۱۶۳ دانش‌آموز در خوزستان با مشکل عدم وجود فضای آموزشی مواجه هستند. در مرحله اول ۱۰۰ کانکس جهت ادامه تحصیل دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده در نظر گرفته شد.
 
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: بازسازی مدارس تخریبی و همچنین نوسازی مدارس نیازمند تعمیر و تجهیز در خوزستان از اولویت‌های ویژه سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار