تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۸۱۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درمان رایگان دام های سیل زده خوزستان
 مدیرکل دامپزشکی خوزستان از ایجاد هماهنگی با دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز برای درمان های رایگان دام و اعزام اکیپ های تخصصی بررسی بیماری به مناطق سیل زده خبر داد.

مصطفی کنارکوهی اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر به دامداران سیل زده از تمامی ظرفیت موجود در استان استفاده و به همین علت طی جلسه مشترکی با دانشکده دامپزشکی دانشگاه شهید چمران اهواز و نظام دامپزشکی خوزستان هماهنگی لازم برای اعزام تیم‌های تخصصی به منظور درمان رایگان دام‌ها صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به استقرار دام‌های در معرض خطر سیل در کمپ‌های تعیین شده واکسیناسیون علیه بیماری تب برفکی، شاربن علامتی، آنتروتوکسمی و همچنین سمپاشی بر علیه انگل‌های خارجی و درمان‌های حمایتی به شکل کاملاً رایگان در حال انجام است.

مدیرکل دامپزشکی خوزستان تصریح کرد: همچنین از سوی نظام دامپزشکی استان نیز اکیپ‌های درمانی بخش خصوصی برای انجام درمان‌های رایگان دام‌های مناطق سیل زده با هماهنگی اداره کل دامپزشکی خوزستان اعزام شد.

کنارکوهی استفاده از ظرفیت دانشکده دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان را برای اقدامات کنترلی و درمانی در مناطق سیل زده مهم برشمرد و ادامه داد: امید است با هماهنگی‌های صورت گرفته بتوان خدمات شایسته ای را به دامداران آسیب دیده از سیل برسانیم.

وی در پایان از دامداران خواست تلفات دام‌های خود را برای دفن بهداشتی با نظارت دامپزشکی سریعاً از طریق پیامک ۳۰۰۰۷۲۰۰۱۵۱۲ و یا شماره تماس ۳۳۳۳۱۱۰۴ اطلاع رسانی کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار