تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۸۱۵۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمان تشییع شهید مدافع حرم «علی سعد» اعلام شد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم «علی سعد» امشب ساعت ۲۱:۳۰ در حسینیه ثارالله دزفول و تشییع و مرا تدفین نیز فردا برگزار می‌شود.
سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی درباره شهید مدافع حرم «علی سعد» با اشاره به شناسایی و ورود پیکر این شهید به میهن اسلامی اظهار داشت: شهید علی سعد از پاسداران و وظیفه‌شناسی بود که براساس تکلیف در جمع مدافع حرم حضور پیدا کرد و در عملیات خان‌طومان به شهادت رسید.

وی با اشاره به مفقودیت پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی سعد» ادامه داد: با اقدامات پزشکی و DNA در سوریه و انتقال به تهران، پیکر این شهید بعد از چهار سال و دو ماه تشخیص هویت داده شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان از ویژگی‌های اخلاقی شهید مدافع حرم «علی سعد» را دلسوزی، دوست‌داشتنی و اهل محبت برشمرد و خاطرنشان کرد: از پاسدارانی بود که احساس وظیفه می‌کرد و همواره به دنبال ادای دین به حضرت زینب کبری(س) بود.

وی با اشاره به ورود شهید مدافع حرم «علی سعد» به استان خوزستان از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز، گفت: مراسم وداع با پیکر این شهید امشب ساعت 21:30 در حسینیه ثارالله دزفول برگزار و تشییع و تدفین نیز فردا 9:30 صبح از ورودی شهر امام به سمت گلزار شهدای امامزاده اسحاق ابراهیم برگزار می‌شود.

 شهید مدافع حرم «علی سعد» 35 ساله بود که در بهمن 94 و در منطقه خان‌طومان سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار