تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۸۱۵۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک شماره ۲ متوقف نیست
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره 2 اهواز بر اثر سیلاب مسدود شد اما مسیر جایگزین که توسط 5 دهانه پل 10 تا 15 متری ایجاد شده است در مراحل پایانی است و طی 24 ساعت آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اخلاق محمدیان اظهار کرد: عملیات احداث مسیر دسترسی به شهرک صنعتی شماره 2 اهواز از پنج شنبه گذشته آغاز و بصورت شبانه روزی اجرا شد و پیش بینی می شود ظرف 24 ساعت آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: حجم پروژه بسیار وسیع بود و با موانعی مانند شدت جریان آب، فضای محدود برای حرکت دستگاه ها، بارندگی و غیره مواجه بوده ایم اما عملیات را بصورت شبانه روزی ادامه دادیم تا در حداقل زمان، صنعتگران بتوانند نسبت به ورود و خروج کالاهای تولیدی اقدام نمایند.

محمدیان با اشاره به مشخصات پروژه عنوان کرد: مسیر جایگزین برای دسترسی به شهرک صنعتی شماره 2 اهواز توسط به هم پیوند دادن  5 دهانه پل که طول هرکدام حدود 10 تا 15 متر است احداث شده است .

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان ادامه داد: در طول مدت زمان اجرای این پروژه، برای تردد صنعتگران و کارکنان واحدهای تولیدی به درون شهرک صنعتی، ایستگاه تردد رایگان با قایق را راه اندازی کرده‌ایم و واحدها به فعالیت‌های تولیدی خود مشغول بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کارکنان و تولیدکنندگان برای خارج کردن، توزیع محصولات و وارد کردن مواد مورد نیاز به شهرک مشکل داشتند که این مشکل نیز طی 24 ساعت آینده مرتفع خواهد شد و تردد از مسیر جایگزین به شهرک صنعتی شماره 2 اهواز انجام خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار