تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵
کد خبر: ۱۸۱۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بعد از یک هفته؛
جاده سراسری اهواز - اندیمشک بازگشایی شد
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از بازگشایی جاده اهواز - اندیمشک خبر داد و گفت: این جاده ترانزیتی از روز یکشنبه بر روی خودروها بازگشایی شد.
غلامعباس بهرامی اظهارداشت: با وجود مشکل آبگرفتگی در مقطع ورودی و خروجی جاده مذکور به اهواز اما مسیر بازگشایی شده است.
وی با اشاره به 2 طرفه کردن 2کیلومتر از مسیر ورودی و خروجی جاده اهواز - اندیمشک، بیان داشت: علاوه بر این خودروها می توانند برای تردد در این جاده از کمربندی شمال هم استفاده کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یادآور شد: جاده های اهواز - آبادان، فکه - شوش، شوش - چغازنبیل و شوشتر - شعیبیه نیز بازگشایی شده اند.
این عضو ستاد مدیریت بحران استان خاطرنشان کرد: تردد خودروهای سنگین در مسیر اهواز- آبادان همچنان ممنوع است و خودروهای سبک نیز با احتیاط رانندگی کنند.
جاده ترانزیتی اهواز - اندیمشک بخشی از کریدور شمال جنوب است که از یک سو به بندر امام و از سوی دیگر تا پل زال و از آنجا تا مرکز کشور امتداد دارد. این جاده از 18 فروردین امسال به دلیل طغیان رودخانه دچار آبگرفتگی شده و بر روی خودروها بسته شد.
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان پیش از این اعلام کرد تعداد زیادی از جاده های روستایی در این استان بر اثر سیلاب زیر آب هستند و امکان محاسبه دقیق خسارت ناشی از سیلاب هنوز وجود ندارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار