تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۸۱۵۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیلاب 250 میلیارد ریال به بخش کشاورزی اندیمشک خسارت زد
  فرماندار اندیمشک خسارت وارده به بخش کشاورزی این شهرستان ناشی از سیلاب اخیر را 250 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:سیل به تاسیسات ،منابع آب ، ایستگاههای پمپاژ، دام و طیور و آبزیان ، زراعی ، باغی و منابع طبیعی اندیمشک خسارت وارد کرده است.
 پیمان جهانگیری شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری اندیمشک با اشاره به تلاش شبانه روزی برای کنترل سیل در این شهرستان تصریح کرد: بیشترین بارندگی در سال زراعی جاری در استان خوزستان در شهر حسینیه ثبت شده است که با وجود حجم بالای بارندگی در اندیمشک ، ستاد بحران شهرستان شرایط را مدیریت کرد و خسارت کمتری متحمل شدیم.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده شوش گفت:حدود 2 هزار نفر در محل اسکان اضطراری هلال احمر اندیمشک اسکان داده شده و کلیه خدمات از سوی هلال احمر به آنها ارایه می شود.
فرماندار شهرستان اندیمشک کمک های مردم و مسئولان اندیمشک به سیل زدگان را بسییار خوب ارزیابی کرد و گفت:اندیمشک برای کمک رسانی به مردم سیل زده شوش و پلدختر به خوبی نقش آفرینی کرد.کمک های قابل توجه نقدی و غیر نقدی به مردم این مناطق ارسال شد.
وی در ادامه به شتاب بخشی به روند اجرای طرح های مختلف در دست اجرا در این شهرستان در سالجاری اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاههای اجرایی باید با برنامه ریزی جدی در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند.
جهانگیری افزود: تقویت بخش تولید و زیرساخت های این بخش و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان به ایجاد فرصت شغلی کمک می کند.
وی در خاتمه با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف روحیه جامعه و ایجاد ناامیدی در جامعه افزود:فضای مجازی ابزار دشمن برای تحقق اهداف خود است و دشمن در زمان بحران سیل ، با شایعه پراکنی درصدد ایجاد رعب و وحشت در جامعه بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار