تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۸۱۶۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قدردانی سلطانی‌فر از تلاش‌های اداره‌کل ورزش خوزستان برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش خوزستان بابت پای کار بودن برای کمک به مردم سیل‌زده این استان قدردانی کرد.

مسعود سلطانی‌فر   اظهارکرد: مردم خوزستان در هفته‌های اخیر در مبارزه با سیل جاری در بسیاری از شهرستان‌های استان قهرمانانه و دلاورانه مانند دوران هشت سال دفاع مقدس که طلایی‌ترین دوران تاریخ سیاسی معاصر ایران است، ایستادگی و پایداری کردند.

وی بیان کرد:‌ این کشور قهرمانی‌ها، اقدامات و ایثارگری‌ها مردم شریف خوزستان را در مواجه با سیل به خوبی ثبت و ضبط می‌کند و به عنوان یک تجربه بسیار خوب برای نسل‌های آینده منعکس می‌کند. این دلاوری‌ها را به تمام مردم شریف خوزستان، استاندار محترم و پرتلاش، دستگاه‌های اجرایی استان و تمام سازمان‌های مردم نهاد که در کنار مردم سیل‌زده بودند و تلاش کردند که از آلام درد مردم کاسته شود، تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ‌امیدوارم بتوانیم این حاثه را با توجه به پیگیری‌های موجود هر چه سریع‌تر به خوبی و خوشی به سمت بهره‌برداری از استفاده از باران این نعمت الهی برای توسعه کشاورزی و اقتصاد استان هدایت کنیم.

سلطانی‌فر در ادامه با قدردانی از حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بابت حضور در صحنه و بودن این دستگاه در کنار مردم سیل زده استان، گفت: از آقای حیدری که با تلاش شبانه‌روزی در کنار مدیریت استان تلاش می‌کند و همچنین از سازمان‌های مردم نهاد به خاطر بهره‌برداری از طرح‌‌های اشتغال‌زایی قدردانی می‌کنم و امیدوارم با اختصاص منابع و امکانات بیشتر بتواینم به توسعه اشتغالزایی جوانان خوزستان کمک کنیم.

وی گفت:‌ در همین مراحل ابتدایی سال برای مبارزه مردم خوزستان با آثار مخرب سیل، منابع خوبی را برای استان ارسال کردیم و ان‌شاءالله هیات‌های ورزشی با کمک سازمان‌های مردم نهاد بتوانند کمک‌های لازم را به مردم سیل‌زده داشته باشند. تعداد زیادی از استان‌ها نیز به عنوان استا‌ن‌های معین با همکاری هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردم و سازماندهی نیروهای متخصص برای مراحل بعدی کمک به مردم سیل‌زده هستند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال‌زایی جوانان نیز با تشکر از هر دو مجموعه صندوق کارآفرینی امید و بانک قرض‌الحسنه نه رسالت از امروز در استان خوزستان و کشور آغاز شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار