تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۸۱۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده رهبری درجمعیت هلال احمر با سیل زدگان در اهواز دیدار کرد
 نماینده رهبر معظم انقلاب ساعتی پیش از اردوگاه ثارالله محل استقرار سیل زدگان در منطقه ملاشیه اهواز بازدید کرد و از روند خدمات رسانی به آنها مطلع شد.
 حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی برای یک سفر 2 روزه امروز دوشنبه وارد اهواز شد تا از مناطق سیل زده در استان دیدن کند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان دراین باره به ایرنا گفت: این سفر به منظور ارائه گزارش از مناطق سیل زده استان و اقدامات انجام گرفته به دفتر رهبر معظم انقلاب است.
علی خدادادی با اشاره به برنامه های 2 روزه سفر نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در استان اظهار داشت: نماینده رهبری امروز از مرکز پشتیبانی عملیات امداد و نجات جنوب غرب کشور در اهواز، انبارها، محموله های امدادی و امداد هوایی دیدن می کند.
وی ادامه داد: وی همچنین با رییس نمایندگی منطقه ای خاورمیانه شمال آفریقا(منا) فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر دیدار خواهد داشت.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: حجت الاسلام معزی سپس از اردوگاه های اسکان اضطراری در حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه بازدید می کند و بعد از نماز مغرب و عشاء امروز با آیت الله محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان دیدار خواهد داشت.
وی گفت: نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر فردا سه شنبه نیز از اردوگاه اسکان اضطراری شهید هاشمی در اهواز و سالن شهدای کارگر اهواز ( محل جمع آوری کمک های امدادی) و اردوگاه اسکان اضطراری شوش بازدید خواهد کرد و فردا بعد از ظهر استان را ترک خواهد کرد.
در سیلاب اخیر در استان به بیش از 160 هزار نفر در استان امدادرسانی شده است و دستور تخلیه 270 روستا صادر شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار