تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۸۱۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارائه خدمات بهداشتی به بیش از 400 خانواده سیل‌زده توسط دانشگاه آزاد خوزستان
رییس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: توسط 2 ایستگاه سلامت واقع در حمیدیه و یادمان شهدای هویزه، به بیش از 400 خانواده سیل‌زده خدمات بهداشتی ارائه شده است.
 
 حجت الاسلام فرج‌الله براتی با بیان اینکه این ایستگاه‌های سلامت واحد اهواز از ابتدای سیلاب کار خدماتی خود را آغاز کرده‌اند، اظهار کرد: جامعه هدف این ایستگاه‌ها، کودکان، سالمندان و مادران باردار هستند که به آن‌ها آموزش‌هایی درخصوص بهداشت عمومی، رعایت بهداشت در کمپ و محل اسکان موقت، کنترل فشار خون، دیابت و بیماری‌های خاص ارائه می‌شود.
 
وی افزود: توسط 2 ایستگاه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی اهواز واقع در حمیدیه و یادمان شهدای هویزه به بیش از 400 خانواده خدمات بهداشتی ارائه شده است.
 
رییس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه در صورت لزوم بیماران حاد به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی معرفی و اعزام می‌شوند، گفت: فشار خون و دیابت مادران باردار روزانه کنترل می‌شود و به آن‌ها نحوه تغذیه صحیح و شناسایی علائم پرخطر دوران بارداری آموزش داده می‌شود.
 
براتی ادامه داد: به منظور پیشگیری از بیماری‌های پوستی، بسته بهداشتی شامل شامپو، صابون، حوله، شانه و اقلام بهداشتی، بین این خانوارها توزیع شده است. به منظور پوشش بیشتر مناطق سیل زده‌، ایستگاه‌های سلامت سیار را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار