تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۱۸۱۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
10میلیارد ریال کمک های مردم ماهشهر برای سیل زدگان ارسال شد
فرماندار بندر ماهشهر با بیان اینکه این شهرستان با تمام توان به مناطق سیل زده استان کمک رسانی کرده است گفت:تاکنون بیش از10 میلیارد ریال کمک های بندر ماهشهر به مناطق سیل زده به ویژه شادگان ارسال شده است.
 
محسن بیرانوند اظهار داشت: تمامی دستگاه های امدادی شهرستان بندرماهشهر برای کمک رسانی به مناطق سیل زده استان خوزستان به ویژه شادگان وارد عمل شده و از ابتدای جاری شدن سیلاب تا کنون 60 هزار کیسه و گونی برای ساخت سیل بند به مناطق بحرانی شادگان ارسال شده است.
وی به اعزام چهار فروند قایق برای کمک به سیل زدگان شادگان اشاره کرد و با بیان اینکه ارسال کمک های امدادی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد به تشریح خدمات امدادی ارسال شده اشاره کرد و گفت: شهرستان بندرماهشهر به خوبی نقش پشتیبانی برای مناطقی از جمله الهایی اهواز، زرگان، کارون، رامشیر، اروندکنار و دیگر مناطق را ایفا کرده است.
بیرانوند در بخش دیگری از صحبت های خود با اطمینان بخشی از در خطر نبودن بندرامام خمینی ره از بحران سیلاب خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های انجام شده به هیچ وجه خطر سیلاب بندرامام خمینی (ره) را تهدید نمی کند ضمن اینکه در تمام روستاهای شهرستان تمهیدات لازم از جمله تقویت سیل بندها در حریم رودخانه جراحی انجام شده است.
وی افزود: بخشی از اراضی کشاورزی روستاهای بخش مرکزی در مسیر تالاب حمیدی دچار خسارات جزئی شدند که برآورد لازم برای پرداخت خسارت انجام شده و در اسرع وقت خسارت به کشاورزان پرداخت می شود.
به گزارش ایرنا ماهشهر یکی از شهرستان های معین شادگان برای کمک رسانی به سیل زدگان است.
20 روستای بخش مرکزی شادگان در معرض سیلاب هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار