تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۸۱۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم با حمایت ازسیل زدگان در تسریع جبران خسارت ها کمک کنند
 نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر گفت: اکنون زمان آن رسیده است که مردم ایران اسلامی با حمایت‌ های خود از سیل زدگان و با اتحاد و همدلی موجب تسریع در روند بازسازی و جبران خسارات وارده به زندگی آنها شوند.
 حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی سه شنبه در بازدید از انبار جمع‌آوری کمک‌های مردمی سازمان داوطلبان مستقر در شهرستان اهواز، تلالو انسانیت و فطرت پاک را جان مایه فعالیت های داوطلبانی دانست که در این مجموعه برای کمک به سیل زدگان و رساندن هدایای مردمی به آنان شبانه روز تلاش می کنند.
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ایمان قوی و اعتقاد به باورهای اصیل اسلامی را بنیان این فعالیت های انسان دوستانه دانست و افزود: نگهداشت همین روحیه می تواند کمک شایانی به سرعت بخشیدن به بازگشت سیل‌زدگان به زندگی عادی کند.
حجت الاسلام و المسلمین معزی خاطرنشان کرد: یادآور می‌شود انبار جمع آوری و بسته بندی هدایای مردمی سازمان داوطلبان که در شهر اهواز قرار دارد تاکنون بیش از 27 هزار سبد بهداشتی و غذایی آماده و در بین سیل‌زدگان توزیع کرده است.
در این انبار بیش از چهار هزار نفر ساعت طی ده روز گذشته بصورت داوطلبانه کار بسته‌بندی و ارسال اقلام اهدایی مردم و مراکز خیریه، شرکت‌های‌خصوصی و نهادهای عمومی را به عهده داشته‌اند.
نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر روز دوشنبه در سفری 2 روزه برای بررسی وضعیت مناطق سیل زده در خوزستان و نحوه امدادرسانی به اهواز وارد شد.
بازدید از اقامتگاه های مستقر در شهرهای حمیدیه و دشت آزادگان از دیگر برنامه های سفر نماینده رهبر معظم انقلاب به خوزستان است.
در این سفر، ذاکری معاونت نظارت و امور شرعی، احمدوند معاون فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی و عبدالمجید معزی مشاور نماینده ولی فقیه در هلال احمر و مدیرکل حوزه نمایندگی، حجت الاسلام معزی را همراهی می کنند.
از اوایل فروردین ماه امسال بر اثر طغیان رودخانه های کارون، دز و کرخه و رهاسازی آب از سد های دز و کرخه سیلاب در بسیاری از مناطق استان جاری شده است و تاکنون به بیش از 160 هزار نفر سیل زده در استان امدادرسانی شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار