تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۸۱۶۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس عقیدتی نیروی دریایی ارتش:اتحاد رمز موفقیت در شرایط بحرانی است
 رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش اتحاد و همبستگی را رمز موفقیت در شرایط بحرانی برشمرد و گفت: حضور نیروهای مسلح به خصوص ارتش در کنار مردم سیل زده توطئه های دشمن را خنثی و از آلام مرم می کاهد.
 حجت الاسلام و المسلمین محمد مظفری نژاد روز سه شنبه در جمع تکاوران اعزامی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل زده خوزستان در اهواز اظهار داشت: حضور تکاوران در مناطق سیل زده موجب دلگرمی و مرهمی بر دل اندوهگین مردم است.
وی با تاکید بر همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان برای تسریع در جبران خسارت ناشی از سیل در این مناطق گفت: همان گونه که درهشت سال دفاع مقدس تنها رمز پیروزی ما علیه دشمن، اتحاد بین مردم و مسئولان بود، امید است در شرایط کنونی نیز با کمک و همدلی بتوانیم برای جبران خسارات و بازسازی شهرها و روستاها تلاش مضاعفی داشته باشیم.
کوروش سلیمانی، فرمانده تکاوران اعزامی نیروی دریایی ارتش نیز با اشاره به فعالیت تکاوران در کمک رسانی به مردم استان خوزستان گفت: تکاوران نیروی دریایی ارتش با تمام ظرفیت و توان خود در کنار مردم حضور داشته و برای امدادرسانی به آن ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
در پی طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون و جاری شدن سیلاب در مناطق وسیعی از خوزستان ، دستور تخلیه هفت شهر و 270 روستای استان صادر شده است.
جمعیت هلال احمر خوزستان در جریان سیلاب اخیر برای اسکان سیل زدگان تا کنون 67 اردوگاه در استان برپا کرده که بیش از 117 هزار سیل زده در این اردوگاه ها اسکان داده شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار