تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۱۸۱۷۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون وزیر دفاع از مناطق سیل زده خوزستان دیدن کرد
  معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز سه شنبه به همراه جمعی از مسئولان محلی از مناطق سیل زده خوزستان از جمله شهرستان کارون دیدن، و در جریان روند خدمات رسانی به مردم آسیب دیده قرار گرفت.
سعید اختلاط نماینده وزیر دفاع و ارشد ودجا در خوزستان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص برنامه های سفر معاون وزیر دفاع به خوزستان بیان کرد: سردار سرتیپ پاسدار علیرضا تمیزی معاون هماهنگ‌ کننده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سفر به خوزستان از مناطق سیل زده استان دیدن و روند خدمت رسانی به مردم آسیب دیده را مورد بررسی قرار داد.
وی افزود: سردار تمیزی از روستاهای سیل زده شهرستان کارون و حاشیه شهر جدید شیرین شهر در این شهرستان دیدن، و پس از آن برای بررسی آخرین وضعیت سیلاب در مناطق دارخوین و شادگان حضور یافت.
وزارت دفاع از 22 فروردین جاری به عنوان معین شهرستان کارون برای کمک و امدادرسانی به مناطق سیل زده در این شهرستان انتخاب شده است.
سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع نیز هفته گذشته در سفر به خوزستان از مناطق سیل زده شهرستان کارون و روند خدمت رسانی به مردم سیل زده این شهرستان دیدن کرده بود.
شهرستان کارون با مرکزیت شهر کوت عبداله و جمعیت 200 هزار نفری در سال 91 از اهواز جدا و به شهرستان مستقل تبدیل شد.
سیلاب از چند روز گذشته بسیاری از روستاهای شهرستان کارون را به دلیل طغیان رودخانه کارون و کانال بحره و کانال موسوم به ریزگردها درگیر کرده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار