تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۸۱۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان:
پلیس با تمام توان حافظ امنیت سیل زدگان است
  جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با تمام توان حافظ امنیت و آرامش سیل زدگان بوده و تاکنون هیچ مورد امنیتی گزارش نشده است.
  سرهنگ سید محمد صالحی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از برخی کلانتری های اهواز که در سیلاب بیشترین نقش را در امدادرسانی به سیل زدگان و همچنین تامین امنیت سیل بندهای ایجاد شده را داشتند، بیان کرد: پلیس با حضور گسترده در شهرستان های درگیر سیل، حافظ امنیت و آرامش مردم بوده و هیچ گونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.
وی افزود: دشمنان نظام در ابتدای بحران سیلاب، با برنامه ریزی هدفمند قصد تخریب چهره نظام و تفرقه بین مذاهب و قومیت ها را داشتند که با بصیرت مردم وفادار خوزستان و اشراف اطلاعاتی پلیس توطئه های آنها خنثی شد.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همکاری مردم با پلیس در بحران سیلاب در تمامی شهرستان های مورد نظر بسیار خوب بوده و این اتحاد و همدلی روز به روز نیز در حال تقویت است.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگذار مردم همواره در کنار آنها بوده و تا رفع تمامی مشکلات و بازگشت شهروندان به زندگی عادی، با تمام وجود برای امنیت و آرامش مردم تلاش خواهد کرد.
تاکنون 270 روستا در خوزستان ناشی از طغیان رودخانه ها و جاری شدن سیلاب، به صورت کلی و جزیی تخلیه شده اند که از این تعداد 114روستا دچار آبگرفتگی شده و 120 هزار نفر در پادگان ها ، مدارس، مساجد، حسینیه ها، چادرها، و دیگر مکان های اسکان اضطراری اسکان یافته اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار