تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۸۱۷۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در بوشهر:
خوزستان شناسنامه مقاومت مردم ایران است
نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر خوزستان را شناسنامه مقاومت مردم ایران برشمرد و گفت: تمای لایه های مختلف جامعه برای کمک رسانی به مردم خوزستان کمر همت بسته اند.

 آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری شامگاه سه شنبه در دیدار با آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در محل بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایثار و مقاومت مردم خوزستان در دورات دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و تمامی ملت ایران در شرایط سخت کنونی بر خود وظیفه می دانند که در کنار این مردم مقاوم باشند.
وی افزود: مردم استان بوشهر نیز خود را خوزستانی می دانند و در چنین شرایطی با تمام وجود آماده کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان هستند.
نماینده ولی فقیه در بوشهر خوزستان ادامه داد: افتخار داریم که در چنین شرایطی در کنار مردم خوزستان بوده و بتوانیم در زمینه تهیه برخی اقلام ضروری به یاری سیل زدگان بیاییم.
وی گفت: سلام گرم رهبر معظم انقلاب را به مردم شریف خوزستان می رسانیم و تا بهبود شرایط در این استان در کنار مردم هستیم.
در پی طغیان رودخانه های دز، کرخه و کارون و جاری شدن سیلاب در مناطق وسیعی از خوزستان ، دستور تخلیه هفت شهر و 270 روستای این استان صادر شده است.
جمعیت هلال احمر خوزستان در جریان سیلاب اخیر برای اسکان سیل زدگان تا کنون 67 اردوگاه در استان برپا کرده که بیش از 117 هزار سیل زده در این اردوگاه ها اسکان داده شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار