تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۸۱۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیدری:
رشد زیرساخت‌ها ما را به چشم‌انداز توسعه سرانه فضای ورزش خوزستان امیدوار می‌کند
 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رشد زیرساخت های ورزشی استان، ما را به چشم‌انداز پیش‌رو در راستای توسعه سرانه فضای ورزشی امیدوار می‌کند.

افشین حیدری در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی در قالب طرح سرباز مهارت، بین جهاد دانشگاهی خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: مایه افتخار ورزش و جوانان خوزستان است که ارتباط نزدیکی با جهاد دانشگاه دارد و بسیار مشتاق هستیم در بخش‌های مختلف نیز بتوانیم با جهاد دانشگاهی کارهای متفاوتی انجام دهیم.

وی با اشاره به افزایش سرانه ورزشی خوزستان، گفت: بر اساس بررسی‌های وزارت ورزش و جوانان تا سال 1395 سرانه فضای ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان، 34 صدم مترمکعب بود که با تلاش همکارانم به بخش‌های مختلف و با تأییدیه مجموعه فنی وزرات ورزش و جوانان، اکنون سرانه فضای ورزشی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان خوزستان به 64 صدم مترمکعب رسیده است که طی این دو سال توسعه زیرساخت‌های ورزشی با کمک استاندار خوزستان، مجموعه سازمان مدیریت استان و همچنین مجمع نمایندگان خوزستان رشد خوبی داشته است و ما را به چشم‌انداز پیش رو در خصوص توسعه فضای ورزشی استان امیدوار می‌کند که امیدوارم این مهم تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با اشاره به تفاهم‌نامه آموزشی میان این اداره کل و جهاد دانشگاهی خوزستان، گفت: این طرح بسیار ارزشمند است و می‌تواند به پوشش نقاط ضعف جامعه جوان در خصوص بحث اشتغال کمک کند. عزیزان ما که در لباس سربازی خدمت می‌کنند، این شرایط را برایشان مهیا می‌کنیم که از زمان خود بهره لازم را ببرند و بتوانند به مهارت برسند.  جا دارد از تلاش‌های جهاد دانشگاهی خوزستان در این زمینه نیز قدردانی کنم.

وی در ادامه با قدردانی از خبرگزاری ایسنا بابت انتشار اخبار صحیح و موثق از سیل اخیر در استان، خاطرنشان کرد: این رسانه به درستی و بدون این‌که اخباری همراه با استرس و تنش را به مردم برساند، پوشش مناسبی از حادثه ناگوار سیل داشت. در چنین مواقعی برخی‌ها به جای اینکه همراه مردم باشند، به دنبال ایجاد یک فضای ملتهب و بسیار سخت و خطرناک هستند و نمی‌دانم علت چیست اما باید به سمتی برویم که هر وقت چنین حوادثی رخ می‌دهد تلاش کنیم با نگاه مثبت، سازنده و ایجاد امید کار کنیم.

حیدری بیان کرد: امروزه با توجه به دسترسی که مردم به فضای مجازی دارند، اخبار را به روز مطالعه می‌کنند و اگر خبرهایی با تنش و نادرست به دست‌شان برسد، شرایط برای آنها نیز سخت‌تر خواهد شد. سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در زمینه سیل اقدامات خوبی داشتند که از آنها نیز قدردانی می‌کنم. امیدوارم دیگر شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم یا حداقل در صورت مواجه با چنین شرایط پیش‌بینی نشده‌ای، از آمادگی لازم برخوردار باشیم. همچنین جا دارد از تلاش‌های استاندار، ستاد بحران و سپاه و ارتش نیز تشکر کنم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار