تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۸۱۷۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده سازی روستاها برای بازگشت سیل‌زدگان عملیات جدید گروه‌های جهادی است
مسئول گروه‌های جهادی خوزستان گفت: مرحله بازگشت و آماده سازی روستاها محور عملیات جدید گروه‌های جهادی است. برای هر منطقه یک گروه جهادی معین مشخص کردیم تا شبانه روزی در آن منطقه مستقر و فرماندهی عملیات را برعهده گیرد.
معین سلیمانی با اشاره به فعالیت شبانه روزی گروه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: تقریبا با ساماندهی صورت گرفته در هر یک از مناطق یک گروه جهادی حضور دارد.

وی افزود: گروه‌های جهادی براساس نیاز منطقه و با کمک نیروهای مردمی در خدمت سیل زدگان هستند و تا رفع تمامی مشکلات کنار مردم هستیم.

مسئول گروه‌های جهادی خوزستان اظهار داشت: در سیل خوزستان شاهد حضور بی شمار نیروهای جهادی بودیم و روزی نیست که نیروهای مردمی استان‌های مختلف برای حضور در خوزستان اعلام آمادگی نکنند و ما فعلاً با توجه به کفایت نیرو، احتیاجی به حضور نیروی جدید نداریم.

وی بیان داشت: مرحله بازگشت و آماده سازی روستاها محور عملیات جدید گروه های جهادی است. برای هر منطقه یک گروه جهادی معین مشخص کردیم تا شبانه روزی در آن منطقه مستقر باشد و فرماندهی عملیات را برعهده گیرد.

سلیمانی گفت: کمپ‌ها موقت و اضطراری هستند و با توجه به گرمی هوا، مردم تمایل دارند تا سریع به روستا و خانه‌های خود برگردند و گروه‌های جهادی باید هر چه سریعتر مقدمات بازگشت مردم را فراهم کنند.

وی بیان داشت: تمیز کردن و دفع آب از خانه ها، سمپاشی منازل و استحکام بخشی آن بخشی از وظایفی است که در مرحله بازگشت باید مورد توجه قرار دهیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار