تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۸۱۸۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲ نیمه متفاوت داشتیم /تمرکز بازیکنان ما در صحنه مشکوک بهم ریخت

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه داوری و عملکرد آنها جزئی از بازی است، گفت: تمرکز بازیکنان ما در صحنه مشکوک بهم ریخت و در ادامه آن گل را دریافت کردیم.

افشین قطبی عصر امروز جمعه پس از شکست تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از همه هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم که تیم را تا آخر بازی تشویق کردند؛ قلب آنها تا آخر بازی با ما بود اما از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت ما یک گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های دیگر هم بزنیم اما این اتفاق رخ نداد و در نیمه دوم گل خوردیم و باختیم اما اتفاقاتی در زمین رخ داد که تمرکز بازیکنان ما به هم خورد.

قطبی گفت: به نظر من یک پنالتی باید برای تیم ما گرفته می‌شد اما داور این پنالتی را نگرفت و بعد از آن ما گل خوردیم که این مسئله باعث شده تا تمرکز بازیکنان ما به هم بریزد. ما باید پخته‌تر و با تجربه‌تر باشیم و می‌توانستیم با صبر و حوصله بیشتری به بازی برگردیم اما گل سوم را خوردیم و همه کسانی که در ورزشگاه بودند دیدند که دو بازیکن نفت آبادان در آفساید قرار داشتند و این مسئله اعصاب بازیکنان ما را خراب کرد.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: بازیکنان ما جوان هستند و حتی زمانی که سه بر یک هم عقب بودیم می‌توانستیم به بازی برگردیم؛ هرچند که قضاوت داوران هم بخشی از فوتبال است اما ما باید حرفه‌ای‌تر باشیم و بابت هر قضاوتی عکس‌العمل نشان ندهیم من نمی‌خواهم برد یا باخت را گردن کسی بیندازم بلکه مسئولیت این باخت به عهده من است.

وی ادامه داد: ما باید بهتر از این باشیم اما باخت ما دلایل دیگری هم دارد. ما سه بازیکن را به دلیل محرومیت و یک بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و به همین دلیل امروز مجبور بودیم با چهار تغییر در زمین حاضر شویم و در واقع بهترین ترکیب ما امروز نبود با این همه من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تا دقیقه ۹۶ تلاش کردند و ما باید هر چه زودتر به شرایط خوب برگردیم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که چرا از عملکرد خوب تیم صنعت نفت آبادان تعریف نکردید، بیان کرد: من در رختکن فیلم بازی را دیدم و باید به نفت آبادان تبریک بگویم که روی ضد حملات خیلی عملکرد خوبی داشتند و به ما گل زدند؛ همچنین بازیکن این تیم سه گل در یک نیمه به ما زد اما اینها جذابیت‌های فوتبال است باز هم از شما عذرخواهی می‌کنم که به نفت آبادان تبریک نگفتم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار